Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
@okar19 To Nissan Skyline GTR czyli poprzednik Nissana GT-R - niestety nie występowały z kierownicą po lewej stronie, za to miały doładowane V8 zamiast V6
Swoją drogą to śmiech z tym silnikiem trochę. Żadne liczące się auto nie ma V6, tylko V8 V10 i V12, bo dopiero to są prawdziwe silniki (V6 to wykastrowane V8 - nie ma przez to balansu). Jeździłem GT-Rem w wersji 485 KM i trochę ten samochód jest przyciężkawy. Przy masie ok 1700 kg powinien mieć 600 KM minimum jak na tak drogie i poważne auto. Czuć aż że silnik jest za słaby, bo auto trzyma się drogi jak przylepione, a przyspieszenie nie jest aż tak super. 295/35R20 z tyłu i 255/40 z przodu xD To jest zajebiste, że opony nie są niskoprofilowe (że jakieś /20 /25 bez sensu), tylko profil ma ponad 100 mm - jeździ się zajebiście nawet po naszych drogach
Tylko koszty koszty koszty - właściciel mówił, że niby jak zużyją się klocki to wymienia się oprócz uwaga: tarcze i... zaciski xD koszt? w serwisie ok 50000 zł xD xD xD Ale to hamuje - to trzeba przyznać
Żaden Skyline nigdy nie miał V8 pod maską. Poprzednicy, a na pewno NIssan Skyline R34 mial i6 pod maską.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów