Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
nie znam się na sztukach walki, ale za ch*ja nie rozumiem, po co lecą te bomby po nokaucie na nieprzytomnego gościa
Dla pewności. Zawodnik nie wie czy wyłączył przeciwnika czy też on nadal działa, od tego właśnie jest sędzia. Ogólnie typ ładnie zdekoncentrował i sprowokował tym paluchem swojego przeciwnika
nie znam się na sztukach walki, ale za chuja nie rozumiem, po co lecą te bomby po nokaucie na nieprzytomnego gościa
W MMA Walka toczy się do poddania się przez przeciwnika, albo dopóki walki nie podda narożnik lub nie przerwie sędzia. Było sporo walk, gdzie ostro trafiony i powalony ciosem zawodnik potrafił się ogarnąć i wygrać walkę. Zdarzają się przypadki zachowania fair play, Gdzie zawodnik ogarnia, że znokautował przeciwnika i nie ma sensu go dobijać. Jest to jednak ryzyko, bo gdy gra jest o duża stawkę można w ten sposób oddać wygraną walkę.
Dla pewności. Zawodnik nie wie czy wyłączył przeciwnika czy też on nadal działa, od tego właśnie jest sędzia. Ogólnie typ ładnie zdekoncentrował i sprowokował tym paluchem swojego przeciwnika