Kawałek wywiadu z twórcą Meluzyny:
WERSJE SILNIKOWE:
Syrena Meluzyna L (wersja budżetowa) powinna mieć 3- lub 4-cylindrowy silnik o pojemności do 1,5 litra. Silnik z przodu, napęd na przód, skrzynia manualna.
Syrena Meluzyna (“normalna” wersja) będzie napędzana 4-cylindrowym silnikiem o pojemności około 2 litrów. Napęd na przód, skrzynia manualna lub automatyczna.
Syrena Meluzyna S będzie mieć 4-cylindrowy silnik o pojemności 2,5-3,0 litrów. Jednostka umieszczona z przodu, napęd na wszystkie koła, skrzynia manualna lub automatyczna.
Syrena Meluzyna Turbo natomiast ma mieć 4-cylindrowy silnik o pojemności około 3 litrów, z turbodoładowaniem dla właściwych osiągów. Podobnie jak w wersji S jednostka z przodu, napęd na wszystkie koła, skrzynia manualna lub automatyczna.
Syrena Meluzyna HS (Hybrid Sport) ma mieć 4-cylindrowy silnik o pojemności 2-2,5 litra, umieszczony z przodu i napędzający koła przednie za pomocą skrzyni automatycznej. Tylne koła napędzać będzie motor elektryczny, a baterie będą umieszczone w tunelu środkowym.
Planujemy również wprowadzić wersję w pełni elektryczną, ale specyfikacje nie są jeszcze określone.
W tym miejscu chcę zaznaczyć, że planujemy również kolejne odmiany nadwoziowe, jak kabriolet, auto dostawcze, hatchback czy pojazd terenowy. Taka różnorodność była cechą „starej” Syreny, tak będzie i teraz.
A TERAZ.... CENY! (nie spadnijcie z krzeseł
)
Bazowy model to AK Syrena Meluzyna L z ceną 35 tys. złotych. Meluzyna w pośredniej wersji to kwota około 40-50 tys. złotych, w zależności od wyposażenia, które może podnieść cenę jeszcze wyżej.
Jeśli chodzi o modele sportowe, jak Meluzyna S oraz Meluzyna Turbo, prezentowana po raz pierwszy na zdjęciach przekazanych Onetowi, ich cena nie jest ściśle ustalona, ale niektóre odmiany mogą być wycenione powyżej 240 tys. złotych. To dlatego, że to wersje Premium – ekskluzywne pojazdy ukierunkowane na osiągi i radość z jazdy.