Przyjechali do kolizji a tu zonk. Manchester, UK. Glina przeżył.
Przyjechali do kolizji a tu zonk. Manchester, UK. Glina przeżył.
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
@ Ja w tym zawodzie pracuję w UK od ponad 6 lat i masz chyba masz rację, albo jestem bezmózgim idiotą albo mam jaja ze stali. Sam tylko nie wiem które to.
jesteś bezmózgim idiotą, dokładnie tak jak napisałeś. A jaja ze stali to możesz co najwyżej pokazać konkubinie
Każdy, kto łazi po ulicy z zasłoniętą mordą powinien być prewencyjnie aresztowany. Namnożyło się tych debili i nie wiadomo, który jest naprawdę groźny, a który to zwykła pizda pozująca na gangusa.
To samo dotyczy popierdalających w maseczkach medycznych. Jeśli ktoś to jeszcze nosi, to jest zwyczajnie jebnięty, więc stanowi potencjalne zagrożenie dla społeczeństwa.
ty tak na serio? nie tak dawno byłeś ścigany za nie zasłanianie mordy, brak szmaty na ryju i mandat...
To jest chuj w UK można wszystko, dosłownie. Jeżeli nie złapią Cię za rękę to nawet świadkowie nie są nic warci, na komendzie odpowiadasz 'no comment' i po 24h wychodzisz jak gdyby nigdy nic, prawda jest taka że wszyscy co siedzą w brytyjskich więzieniach to tacy idioci że gdyby nie trafili za kratki to wpadliby pod autobus albo inne darwiny
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę: