18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (4) Soft (2) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 18:40
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 18:13
🔥 Wyprzedzanie po polsku - teraz popularne
🔥 Kibic kopie ukraińca - teraz popularne
Avatar
fox7procent 2024-07-13, 14:23 3
To są jacyś masochiści, w kraju islamskim chodzić bez broni
Zgłoś
Avatar
shoe5maker 2024-07-13, 14:33
Gliniarze zostali odznaczeni za bohaterstwo? Hmm to prawda bo tylko szaleniec startuje do nożownika z taserem.
Zgłoś
Avatar
kasixxx1234 2024-07-13, 19:48
fantasticplayer napisał/a:

@ Ja w tym zawodzie pracuję w UK od ponad 6 lat i masz chyba masz rację, albo jestem bezmózgim idiotą albo mam jaja ze stali. Sam tylko nie wiem które to.



jesteś bezmózgim idiotą, dokładnie tak jak napisałeś. A jaja ze stali to możesz co najwyżej pokazać konkubinie
Zgłoś
Avatar
kawior2007 2024-07-13, 21:59
Niedługo brytyjska policja będzie miała tylko takie trąbki w aerozolu do obrony
Zgłoś
Avatar
soyel 2024-07-13, 22:57
TwójCzarnyPan napisał/a:

Każdy, kto łazi po ulicy z zasłoniętą mordą powinien być prewencyjnie aresztowany. Namnożyło się tych debili i nie wiadomo, który jest naprawdę groźny, a który to zwykła pizda pozująca na gangusa.
To samo dotyczy popierdalających w maseczkach medycznych. Jeśli ktoś to jeszcze nosi, to jest zwyczajnie jebnięty, więc stanowi potencjalne zagrożenie dla społeczeństwa.



ty tak na serio? nie tak dawno byłeś ścigany za nie zasłanianie mordy, brak szmaty na ryju i mandat...
Zgłoś
Avatar
Analinator 2024-07-14, 0:12