18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (1) Soft (3) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 13:04
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 2:25
Kolejny smoluch przyszedł z nożem na strzelaninę. Źródło i link do całości.

Info:
ukryta treść
Denver, Colorado — On Thursday, October 19, around 6:15 p.m., Denver Police officers were called to a Whole Foods store near Union Station for a report of someone brandishing a knife. Upon arrival, they found the man, 33-year-old Latif Robinson, with a 13-inch knife. Officers tried to negotiate with the suspect and offered him food, a place to stay, access to a hospital, money and a chance to charge his phone in an attempt to de-escalate the situation.

When the man began walking toward an officer, he fired at him. Another officer shot a taser, hitting the man and bringing him down. The initial gunfire did not hit the suspect. The Taser made contact with the suspect and the gunshot struck a freezer. The suspect was taken into custody and is facing a charge of felony menacing, but officials are also seeking to connect the suspect with mental health resources. The store was also evacuated after shoppers were told to take cover.
Zgłoś
willoo 2023-11-01, 1:38
Do czarnego z nożem tylko jeden strzał? I w dodatku nie celny... Hamburgery coś ostatnio za mocno w lewo skręcają....
Zgłoś
Lok 2023-11-01, 5:10
Jeden strzał
I znikło bohaterstwo
Zgłoś
AndrzejD 2023-11-03, 22:01
z tyłu ewidentnie widać komendanta z granatnikiem
Zgłoś
andyq 2023-11-04, 22:16
mordka009 napisał/a:

granatnik 40mm prawdopodobnie kule gumowe albo z gazem obezwładniającym... ale raczej gumowe. Ewentualnie śrut, chociaż wątpię

Z gazem obezwładniającym w pomieszczeniu? A gumowych używamy w pompkach. Departamenty policji w każdym hrabstwie mają swoje przepisy. Ale granatniki do obezwładniania celów żywych zostały już wprowadzone w wielu z nich. Ale tylko z amunicją z gąbki.
Zgłoś