SteelMike napisał/a:
To jeśli za PiS-u żyło się tak świetnie, to po chuj powtarzali wybory? Dlaczego przegrali? Bo widocznie robili wszystko źle
A to za pisu było świetnie?
Cytat:
Nie nazwałem Cie prawicowcem tylko odniosłem, że twój nik jest adekwatny do twojego bytu.
I odniosłeś się w tym momencie do mojego poglądu który jak sądze uważasz za prawicowy.
Cytat:
Jak mogę traktować argumenty poważnie osoby z takim NIKIEM.
W internecie każdy ma 30 lat, firmę, ukończone studia na renomowanej uczelni i wiedzę wszystkich ludzi.
A tak naprawdę osoby o takim niku to są w gimnazjum albo pracują za najniższą krajową.
Jaki masz problem z moim nickiem? Jest jaki jest, oceniasz ludzi po nicku, genialnie. Gimnazjum skończyłem dawno, pracuję nie za najniższą, studiuję na renomowanej uczelni. Rozumiem, że jakbym miał nick "ProfesorUJ" to prowadziłbyś bardziej merytoryczną dyskusje?
Cytat:
Ale odbiegam od tematu 5 argumentów i jeden gratis:
- Teczki Macierewicza
- Kontrola prokuratury przez Zbigniewa Z
- Codzienne kłótnie Panów Kaczyńskich z innymi krajami (głównie Rosja i Niemcy) Mało tego kłótnie były o błahostki.
Stosunki dyplomatyczne były fatalne.
- Gnębienie osób o innym wyznaniu przez faworyzowanie katolików. Podatki płacą wszyscy i dlaczego katolicy mają być tymi lepszymi. 90% Polaków jest katolikami, ale na papierze.
Tak naprawdę to jest niewielu.
- Władza kościoła w Państwie, wybryki rydzyka, uległość władzy wobec kościoła.
- PiS w jedną noc obsadził TVP swoimi o innych spółkach państwowych nie wspomnę. Szkoda, że się o tym nie mówi.
BO to co zrobi PO to przy pis to tylko zabawa.
Dobrze, więc mamy te powody i teraz:
1)Teczki do dawna historia, coś co się ciągnie. - Argument żaden.
2)Przeca prokuratura była podległa rządowi od zawsze a za PiSu stała sie... Dodatkowym narzędziem w rządach Kaczyńskich.
3)Pierwszy jak dotąd rozsądny argument ale... Też do niego się odniose.