Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Pierdoloenie... ja wiem swoje, to są zdjecia, tego nie namalujesz!
Bo to amelinowe jest !!!!
ekstra, tylko kto zapłaci artyście jak wystarczy wydrukować ten sam obraz
Nie są takie obrazy bardzo drogie - hiperrealizm nie jest w cenie. Może się wydać wam to dziwne, lecz nie są to arcydzieła sztuki - w tej chodzi o formę, nie, jak miał określić to Toulouse-Lautrec, obrazki do walenia konia.
Ta, idioci uwierzą we wszystko. To są zdjęcia. Kiedyś był taki temat chyba na Joe'm, też pełno kretynów uwierzyło. Ogarnijcie dupy. Nie wszystko, co widzicie w Internecie jest prawdą.
To są obrazy - co zresztą widać.
Byłem ostatnio w Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie i "podziwiałem" obrazy naszego arcymistrza malarstwa Pana Żmijewskiego…
csw.art.pl/index.php?action=aktualnosci&s2=1&id=669&lang=
Prawda że wielki talent?
Ja się więc was pytam, bo może jestem jakimś debilem:
ALE JAK TO KURWA JEST MOŻLIWE, ŻE LEPSZE PRACE MALARSKIE WIDZĘ NA SADISTICU NIŻ W MUZEUM?
Wierz w to albo i nie, ale ten tutaj artysta Richard Estesa to jest hipster, który tylko ironicznie tak dobrze maluje, że aż maluje bardziej realistycznie od rzeczywistości samej. Taki jest sens hiperrealizmu. Maluje ironicznie wobec tych, którzy jak ty ciągle oczekują od sztuki "warsztatu" i wiernego odwzorowania rzeczywistości, i ironicznie wobec współczesnych artystów, którzy boją się jak ognia tradycyjnych technik, a często - Bogiem i prawdą - nie umieją ich używać (zbyt dobrze)
Co gorsza, myślę, że Żmijewski też robi cię w konia. To przede wszystkim artysta video i performer, więc jeżeli zabiera się za malowanie, to nie może robić tego na serio. Raczej nie maluje, tylko odstawia malowanie, kpiąc z ekspresjonizmu i wielkiej roli przypisywanej osobowości artysty, która się ma uzewnętrznić na płótnie. Kpi też z artystów, którzy boją się jak ognia uzewnętrzniać osobowość na płótnie.
Co do postu, do ot tak - oczywiście świetna technika, ale moim zdaniem bez większej rewelacji. Zdecydowanie wolę dukt pędzla i, jeżeli już realistyczną koncepcję, to teatralnie zagraną. A to to... no obrysy z rzutnika, więc i tak zaczął i skończył na powieleniu fotografii. Amen.
@Up To ja zrobię wszystkich w konia i będę takim hipsterowo-non-mainstreamowym artystą że nie namaluję nic, a to że nawet nie umiem to huj ;]
Tak zrobił już Marcel Duchamp w drugiej połowie życia, kiedy tylko grał w szachy i niczego nie tworzył. Ale robieniem konia zrobił wszystkich w konia, bo jednak potajemnie przygotowywał "Etant donnés: 1° la chute d’eau / 2° le gaz d’éclairage".
Albo John Cage, który właśnie NIE zagrał przez te 4 minuty z sekundami...
A potem mnóstwo innych.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów