Gość podczas zabawy na torze Hockenheimring miał awarię hamulców.
Pewnie 90% sadolowych ekspertów by też dała radę ale szacuneczek dla typka, że nie spanikował i wiedział co zrobić.
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników.
Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (
więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
@MaszAyahuaske taaaa już widzę, minus trzy biegi by go zhamowało do tego winkla który ma ze 150 stopni czyli jest prawie nawrotką, podczas gdy pruł pełną p🤬dą i miał w zamyśle hamowanie w określonym punkcie. To by znaczyło że hamowanie biegami musiałoby być skuteczniejsze niż hamulcami skoro hamujesz w takim punkcie żeby było jak najpóźniej i na granicy przyczepności na wejściu w zakręt, a tu jeszcze doszedł czas reakcji na utratę hebli. Moze przyfarcił ale wyszło najlepiej jak się dało...
k................0
2018-08-19, 0:57
@MaszAyahuaskę A jaka jest zasada nr 2
MaszAyahuaskę napisał/a:
Kilka leveli wyżej, ale o tym nie będę pisać, a tym bardziej wrzucać filmików, których z resztą nie ma, bo to jest właśnie zasada nr1...
No ciekawe, przyp🤬alam się czysto teoretycznie bo nic do Ciebie nie mam ale skoro jesteś
kilka leveli wyżej niż rajdy amatorskie, a jednocześnie nie ma filmików z Twojej działalności... To bardzo nietypowe...
Miał też sporo farta, ale wiadomo, ze lepiej jakkolwiek wytracić prędkość nawet uderzając przy tym w bandę niż jebnąć czołowo i zginąć.
@MaszAIDS - gowno a nie hamowanie biegami, rozj🤬bys skrzynie i wpierdzielil w sciane.
Też jestem zdania że więcej szczęścia jak rozumu, ale przyznaje - sam nie wiem jak zachowałbym się w takim momencie (tzn.. 99% że siedziałbym w bandzie z pogiętym przodem). Miałem przypadek pękniętego przewodu hamulcowego, ale to przy 80km/h na prostej jak stół i długiej drodze, więc zamiast skręcić do sklepu, pojechałem dalej redukując na chama. Bardzo mnie zdziwiło że się nie przechylił - porządny samochodzik ;d
Panie ekspert, przód podnosi się podczas przyspieszania z jakimkolwiek napędem, to że jakaś e36 bardziej zadzierała nosa podczas startu niż focus rs wynika raczej ze stanu zawieszenia tej pierwszej niż korelacji napęd-przechył podczas przyspieszania. Druga sprawa to że jakby zredukował o trzy biegi przy tej prędkości to by mu wał napędowy wyj🤬o bokiem razem ze skrzynią. Wyratował się jak mógł. Na kursach doskonalenia jazdy uczą że jak wpadniesz w niekontrolowany poślizg należy starać się obrócić samochód tak żeby jebnąć tyłem bo to najbezpieczniejsze. W tym momencie koleś pewnie starał się robić to samo - obrócić się tak żeby jak już to jebnąć tyłem
Zasada nr 1 to "nie mówimy o Podziemnym Kręgu".