18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (1) Soft (1) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:51
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 14:20
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 23:12
Ogar 120%
~Velture • 2018-08-18, 17:47
Gość podczas zabawy na torze Hockenheimring miał awarię hamulców.
Pewnie 90% sadolowych ekspertów by też dała radę ale szacuneczek dla typka, że nie spanikował i wiedział co zrobić.

Zgłoś
Avatar
Salieri16000 2018-08-18, 17:54 4
Więcej szczęścia niż rozumu...
Zgłoś
Avatar
KrwawyEric 2018-08-18, 18:56 2
Niezły skurwysyn liczyłem jednak na to, że go obróci i będzie materiał godny harda
Zgłoś
Avatar
Tryper 2018-08-18, 20:33 68
Też jestem zdania, że większość sadoli lepiej wybrnęłaby z tej sytuacji. Szczególnie ta część bez prawa jazdy
Zgłoś
Avatar
~DMT 2018-08-18, 20:34 7
Erutlev napisał/a:

wiedział co zrobić.



Nie, nie wiedział, przyfarcił... Już wyjaśniam, bo jestem w tej dziedzinie ekspertem...

Widać, że tył napęd (unoszenie przodu przy daniu w pizdę), moment, w którym się skapował, że jest po heblach, był jeszcze na prostej. Po obrotach słychać, że nie przebija biegów w dół, czasu przed zakrętem miał jeszcze na -3 i ułożenie samochodu pod zakręt, a następnie +1 i wszedłby bez problemu, przy flat oucie... Zanim podjął właściwą decyzję o redukcji, było już za późno...

W ogóle, jakie podejmowanie decyzji? Ktoś, kto umie zapierdalać i przede wszystkim nie tylko na prostej, ma to już w pamięci mięśniowej, i reakcja jest naprawdę błyskawiczna...

PO RAZ KOLEJNY POWTARZAM: JEDNA RĘKA NA KIEROWNICY, A DRUGA NA LEWARKU (oczywiście w gotowości na domkniecie skrętu), NIE JEST DOMENĄ REMIZOWYCH TUNERÓW!!!

Ot niedzielny kierowca na torze...

Ps. Tak wiem, w NFS mi się udawało...
Zgłoś
Avatar
macioshow 2018-08-18, 20:43 8
@up w sumie zainteresowałeś mnie, co to znaczy że jesteś ekspertem?
Jesteś prosem w gokartach, amatorskich rajdach, jeździsz z wujkiem księdzem na ryby czy po prostu nie od wczoraj grasz w GTA?
A jeżeli coś potrafisz to pewnie masz jakieś swoje wideło, więc nie krępuj się i wrzucaj, albo podaj linka jak już wrzuciłeś gdzieś indziej, bo wiesz... Za materiał własny zawsze piwo
Zgłoś
Avatar
~DMT 2018-08-18, 21:00 4
macioshow napisał/a:


Jesteś prosem w gokartach, amatorskich rajdach, jeździsz z wujkiem księdzem na ryby czy po prostu nie od wczoraj grasz w GTA?



Kilka leveli wyżej, ale o tym nie będę pisać, a tym bardziej wrzucać filmików, których z resztą nie ma, bo to jest właśnie zasada nr1...
Zgłoś
Avatar
aaaaaaaaaaaaaa 2018-08-18, 21:07 3
Tak... bo najlepiej postawić się bokiem... miał fuksa, że nie zajebał i tyle.
Nie, ja bym tego lepiej nie zrobił, przynajmniej nie świadomie. Mam odruchy typu kontra itp, ale z wszystkich sytuacji z jakich wyszedłem, to raczej uważam za jakiś odruch niż świadomy wybór. Nie uważam się za eksperta
Zgłoś
Avatar
jakubczyk1985 2018-08-18, 22:25 1
Amerykańskie auta sportowe nie są na tor tylko od świateł do świateł.Zerknijcie czasem na jakiegoś mustanga jakie ma heble w 20-paro calowych kołach,fiat panda ma większe tarcze hamulcowe...
Zgłoś
Avatar
hfbnmiuytp 2018-08-18, 22:30 34
@MaszAyAIDS, z tym unoszeniem przodu to tak sobie myślę że beke zrobiłeś ale na wszelki... W twoim passacie jak dajesz gaz w pizdę to rozumiem, że tył ci się unosi? Albo buja na boki?
Zgłoś
Avatar
lm65 2018-08-18, 22:42 2
Phi zawsze tak robię.
grając na kompie w gierkę forza motorsport 6
Zgłoś
Avatar
powoluku 2018-08-18, 22:47 1
Pan o ręcznym zapomniał? Na ręcznym idzie naprawdę ładnie auto zatrzymać.
Zgłoś
Avatar
avic 2018-08-18, 22:58
@~MaszAyahuaskę a nie lepiej, żeby próbował zablokować dyfer wbijając np 2kę i wtedy spróbować postawić auto bokiem i gaz podłoga?
Zgłoś
Avatar
HalfGod 2018-08-18, 23:14 1
Mógł hamować skrzynią biegów.
Zgłoś
Avatar
Dr.Greenthumb 2018-08-18, 23:32 2
MaszAyahuaskę napisał/a:


Widać, że tył napęd (unoszenie przodu przy daniu w pizdę)...


Dalej mogłem nie czytać...

A gdy napęd masz na przód to przód się nie podniesie? tył nie siada?

Nie muszę na torze jeździć żeby wiedzieć jak zachowuje się zawieszenie w samochodzie.

Wystarczy że widziałem sprinty uliczne na zlotach, ale co ja tam wiem... przewidziało mi się.. przy starcie i zmianie biegów zawieszenie w ogóle nie pracuje jak nie masz napędu na TYŁ!

Edit: Co do tematu.. silnik by go trochę wyhamował ale i tak pruł swoje więc dobrze wykombinował. Sam w takiej sytuacji wpadłbym pewnie w panikę i zapomniałbym gdzie mam łeb, ogólnie myślę że bym się rozpierdolił, ale sadol za to by bokiem auto postawił, kontrę zarzucił i bokiem przepierdoliłby cały zakręt
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie