Powstaje pytanie - mógł ją ominąć? Trudno powiedzieć. Teoretycznie tak - dociążyć przód lekkim hamowaniem i uciec w prawo. Jechał za szybko? Zdecydowanie tak. Kobieta (w zasadzie 14-latka) - szkoda szczempić ryja - słuchawki na uszach
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
MISZCZU tez napisałes zle, pisze się MISTRZU.
Abraxus napisał/a:
Nie no pewnie, że celowo
przecinek źle postawiłeś. robisz już seppuku? film nagraj
allup@ yepani poloniści korwa
Cytat:
dociążyć przód lekkim hamowaniem i uciec w prawo.
widze tutaj holowczyc nam sie udziela na forum
podpowiem ci ze przod auta jest duzo bardziej dociazony niz tyl, poniwaz z przodu masz silnik i cala reszta z tylu jest pusta buda wiec nie ma potrzeby dodatkowo go dociazac. hamowanie jedynie zwiekszy podsterownosc a na sniegu spowoduje ze skrecajac kola i tak pojedziesz na wprost a gdy puscisz hamulec skrecisz i wyladujesz w rowie albo na drzwie. dlatego ekspeci nawet na suchym asfalcie doradzaja wyhamowac maksymalnie ile sie da i przed sama przeszkoda puscic hamulec i probowac ominac.
3-5 sekund przed kolizją było typowe zachowanie posiadacza prawka (nie mylić z kierowcą). But na hamulec i skręcenie kierownicą byle gdzie, co finalnie poskutkowało poślizgiem podsterownym (stracenie przyczepności na osi napędowej i skrętnej jednocześnie). samochód najprawdopodobniej z pakietu sebix 16+ bez zamontowanego systemu ABS, który w tym przypadku (teoretycznie) mógłby przyczynić się do uniknięcia wgniotek w sebamobilu
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów