można przewinąć do 2'57
można przewinąć do 2'57
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
@wlatca852 A chuj mnie jebie z jakich materiałów ma wnętrze, w Luazie tez miałem drewnianą tapicerkę. Może mieć nawet pokryte zegary wolframem i tak wygląda jak odpust. Wolałbym skórę plus delikatne wstawki, gdzieniegdzie chromu, a nie jebane lusterko na pół auta bijące refleksami wszędzie. W aucie ma być klasa wygoda i luksus i w tej chujarze nie ma żadnego z nich Poza tym można mieć taniej autko które jeździ szybciej i brzmi lepiej to po co się męczyć? a że mnie nie stać, no nie stać, ale dla mnie samochód przede wszystkim ma przemieszczać moje dupsko z punktu A do punktu B i nie spuszczam się nad jakimś autem tylko dlatego, że jest drogie. Wolałbym tańsze, a wygodniejsze, a do jazdy w weekend można sobie zabytek kupić jakiś.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
1. Kupując samochód mógłbyś poprosić o "drewnianą tapicerkę" (chciałbym to zobaczyć, fotele pokryte drewnem). Możesz też poprosić o skaj, jaki był używany w dużych Fiatach, gdzie jak wsiadałeś do samochodu wygrzanego na słońcu, to wychodziłeś bez dupska i pleców, bo zostało na siedzeniu.
2. Auta tej klasy to owszem luksus, ale na pewno nie wygoda. To ma zapierdalać.
3. Można, ale po co? Właśnie chodzi o to, że to są samochody robione ręcznie w małych ilościach. Klienci nie chcą być jednymi z tysięcy jak nie więcej. Chcą być jedyni.
4. Pokaż mi tańsze auto, które brzmi lepiej niż Pagani, czy to Zonda, czy Huyara. A także seryjnie szybsze. Nie jest problemem kupić GTR i zrobić go na 1000 koni, ale po co? To zawsze będzie Nissan, producent Micry i Juke.
5. To, żę Ty byś wolał, nie znaczy, że każdy by chciał tak samo jak i Ty. Kupujący ten samochód (jak i każdy inny z segmentu G+) mają pewnie całą flotę i mogą dobierać samochody pod kolor gaci.
Pagani nie jest marką pokroju Ferrari, czy Lamborghini. To manufaktura, powtarzam manufaktura, produkująca maszyny mające zapewnić extremalne doznania. Mam na myśli przyspieszenia, dźwięk silnika i wygląd. Z pewnością wielu z Was nie ma zielonego pojęcia, że Lamborghini należy do Audi, w związku z czym w Gallardo nawigacja satelitarna (system MMI) jest taka sama jak w Audi A3, przełączniki też są te same. Pagani Huayra została zaprojektowana od podstaw, każdy element zrobiony jest na zamówienie tylko i wyłącznie do tego modelu, łącznie ze śrubkami, które mają tłoczone logo Pagani. Stąd też Pagani wypuszcza nowy samochód w takich odstępach czasu. Zaprojektowanie tego, proces produkcji danego elemntu, badania itd, to wszystko zabiera mnóstwo czasu. Ktoś wcześniej użył pojęcia DOWNSIZING. Wybacz kolego, ale jesteś totalnym ignorantem. Silnik w Huayra, to zrobione specjalnie na zamówienie 6.0 V12 biturbo przez AMG. O downsizingu mógłbyś mówić, gdyby było tam 1.4 turbo. Nie macie pewnie pojęcia, jak to tandetne wg was wnętrze jzostało wykonane i jak wygląda? Stacyjka toczona z jednego bloku aluminium, wnętrze z carbotanium (materiał wynaleziony przez Horacio Paganiego, włókno węglowe wzbogacone o tytan, dzięki czemu jest jeszcze sztywniejsze)? Odsyłam do google, objerzyjcie jak wygląda skrzynia biegów, jak wyglądają fotele. Któryś z kolegów wspomniał o manualnej skrzyni w takim samochodzie. Przyjacielu, nie potrafiłbyś nim ruszyć, sprzęgło zostało by momentalnie spalone. Też jestem zwolennikiem skrzyni manualnej, ale w samochodach o mocy +350km nie spisuje się ona tak jak skrzynie sekwencyjne. Proszę nie porównujcie Pagani do Ferrari, Lambo itd. Jest to inna klasa samochodu. Pagani ma gdzieś walory użytkowe. To czyste szaleństwo i żywy dowód na to, że prawdziwi pasjonaci motoryzacji cały czas istnieją.
Osobiście też mi się nie podoba. Wygląda jak robak z rybią paszczą. Ten samochód jest wulgarny. Ale podziwiam konstruktorów, Horacio Paganiego, rozumiem co nimi kierowało przy budowie tej maszyny, dlatego też uniosłem się widząc jakie idiotyzmy co niektórzy wypisują.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów