18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia Soft Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: 25 minut temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 16:26
🔥 Brawo żołnierze - teraz popularne
kaczakaka 2014-03-13, 16:32 20
Trzeba być nieźle niedojebanym, żeby nie słyszeć, że coś po domu się tłucze i tłucze.
Zgłoś
ulifont 2014-03-13, 16:33 8
kiedyś czytałem podobny artykuł, rzecz się działa w Tokio a kobieta mieszkała w nigdy nie otwieranej szafie i w podobny sposób odkrył prawdę tyle,że po roku.
Zgłoś
schab 2014-03-13, 16:39
jakis ciag dalszy tej ekscytujacej historii?
Zgłoś
zeto88 2014-03-13, 16:50 12
Yes, I found out the hard way that I had an uninvited guest living in my apartment, sharing my food and drinks and pissing in my sink. Talk about a creepy situation... only in the big apple....

So I have been inundated with questions since this was posted and I thought it wise to give answers to some of the most frequently asked questions.

#1 - Are you sh#ting me?
A - No, this is every bit as real and messed up as it seems

#2 - What did you do when you saw the footage?
A - I immediately left my apartment and called the police.

#3 - Who is that girl?
A - I have no idea, she didn't say much when the cops came and took her.

#4 - What was it she actually climbed down from?
A - It is a storage loft/area in the apartment. It has no connection to any outside ventilation or anything of that such. It does go pretty deep back in there, almost all the way to over the stove/kitchen area. She had set up a little nook for herself.

#5 - How did she get in there?
A - I have no idea, the only way she could have gotten in is through the window, as I am on the top floor and there is a fire escape. The police think she was probably coming in to rob me when I was gone and decided to stow away in the crawl space. Supposedly this isn't the first time the cops had come across something like this.

#6 - How long was she in your apartment?
A - The police officers thought it looked as though she had been there for at least a couple weeks, although could have been longer.
Zgłoś
Spadra 2014-03-13, 16:52 9
Emocje jak na grzybach...
Zgłoś
rust 2014-03-13, 16:57 8
to se pasożyta wyhodował gorsze niż szczury
Zgłoś
Takeda 2014-03-13, 17:02
Na pewno nie fejk.
Zgłoś
dimekk 2014-03-13, 17:23 33
Cóż, ja bym po policję nie dzwonił. Ot, zaszedłbym ją od tyłu i w zamian za trzymanie języka za zębami liczyłbym na jakiś rewanż. Całkiem gibka się wydaje
Zgłoś
frogo 2014-03-13, 17:28 53
Byłem pewny, że jakaś morda mi wyskoczy, aż ściszyłem głośniki.
Zgłoś
Gruszek83 2014-03-13, 17:36 1
Szkoda że nie ma zakończenia jak ją łapie i napierdala po ryju
Zgłoś
SzaryPietia 2014-03-13, 18:32 16
Fejk jak chuj... już po kilku dniach siedzenia tam od tej babki powinno tak jebać jak od nurka. Gość przeszedł metr obok niej i na pewno by nie poczuł...

Ponadto: w 22-24 sekundzie widać jak laska się przygotowuje do odegrania scenki podczas gdy koleś ustawia kamerkę
Zgłoś
grzesiu_id 2014-03-13, 19:09 4
Sra też w tym pawlaczu?
Zgłoś
defcon1 2014-03-13, 19:20
w 20 sekundzie się rusza, ponadto obczajcie dolny prawy róg w 1:20
Zgłoś
CarlosPOL 2014-03-13, 19:21
Fejk ,bo w takim razie gdzie sra ,raczej nie do zlewu ,bo by zauważyli i napewno nie do kibla ,bo by usłyszeli... :\
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie