Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Nawet jesli piszesz to
Dla jaj to ktoś może nie wiedzieć. Skład powietrza: 78% azotu, 21% tlenu, 0,04% dwutlenku węgla oraz 1% pozostałych gazów. Więc jaki jest cel pompować koła azotem?
myslalem ze uzywa sie 100 pro azotu, niemam pojecia o tych sprawach
[ Dodano 2024-06-11, 16:48 ]
Nawet jesli piszesz to dla jaj to ktoś może nie wiedzieć. Skład powietrza: 78% azotu, 21% tlenu, 0,04% dwutlenku węgla oraz 1% pozostałych gazów. Więc jaki jest cel pompować koła azotem?
Możesz poczytać:
no pisza przeciez o pompowaniu czystym azotem.. hmm
myslalem ze uzywa sie 100 pro azotu, niemam pojecia o tych sprawach
no pisza przeciez o pompowaniu czystym azotem.. hmm
To z azotem było odpowiedz do Psikuty bez s ale chyba usunął komentarz:
A producent - idiota pisze na oponach jakie jest zalecane.
1. A producent.
To zdanie nie ma sensu.
2. idiota pisze na oponach jakie jest zalecane.
To też.
CHYBA że to miało być: producent-idiota.
Ale on nie jest idiotą, i nie kazał napisać na oponie.
Jeśli nie rozumiesz, to nie reaguj – przegrzejesz się czy coś...
Piękne salto i lądowanie z telemarkiem.
1 punkt odjęty za to że opona nie spadła prosto na niego.
1. A producent.
To zdanie nie ma sensu.
2. idiota pisze na oponach jakie jest zalecane.
To też.
CHYBA że to miało być: producent-idiota.
Ale on nie jest idiotą, i nie kazał napisać na oponie.
Jeśli nie rozumiesz, to nie reaguj – przegrzejesz się czy coś...
1. Idiota.
2. Chyba,że.
Ty to musisz mieć smutne życie, że tak się do innych przypiedalasz.
1. Idiota.
2. Chyba,że.
Ty tak zawsze szczerze o sobie?
Bravo!
I jeśli bezmyślnie używasz debilnej konstrukcji, że jeśli ktoś dba o język ojczysty, to musi mieć smutne życie, to nie mam dla ciebie innej rady, jak takiej, byś wrócił do marszczenia freda, co pewnie czyni cię szczęśliwym i pozbawia „smutnego życia”.
Tu nie ciśnienie było problemem tylko brak klatki do pompowania kół
Myślisz że ktoś wyda 1k usd na klatkę jak całe wyposażenie warsztatu to 5k usd w porywach
Ja to specjalną mieszankę stosuję 78% azotu, 21% tlenu.
Dobry skład, można powiedzieć że najlepszy.
A myślał może ktoś aby napompować koła helem? Jest lżejszy od powietrza, może odciążyłby samochód i spalanie by zmalało
Ty tak zawsze szczerze o sobie?
Bravo!
I jeśli bezmyślnie używasz debilnej konstrukcji, że jeśli ktoś dba o język ojczysty, to musi mieć smutne życie, to nie mam dla ciebie innej rady, jak takiej, byś wrócił do marszczenia freda, co pewnie czyni cię szczęśliwym i pozbawia „smutnego życia”.
Nie wiem czy jesteś takim nieogarem, czy rżniesz głupa, ale to naprawdę żałośnie wygląda, jak ktoś się co chwila przypierdala do innych samemu popełniając błędy. Nie mówiąc o tym, że poprawianie obcej osoby jest zwykłym chamstwem.
jest zwykłym chamstwem.
Chamstwem, i to najgorszego sortu, jest pisanie z rażącymi błędami.
Jeśli nie potrafisz przeżyć, że twoje chamstwo jest oceniane, to...
...pisz bez rażących błędów?
I świat stanie się też lepszy od tego.
Bo ukończyłeś podstawówkę i jakąś szkołę średnią?
No to nie masz wymówek.
;>
Chamstwem, i to najgorszego sortu, jest pisanie z rażącymi błędami.
Jeśli nie potrafisz przeżyć, że twoje chamstwo jest oceniane, to...
...pisz bez rażących błędów?
I świat stanie się też lepszy od tego.
Bo ukończyłeś podstawówkę i jakąś szkołę średnią?
No to nie masz wymówek.
;>
Nie mam więcej pytań.
Już miałem do czynienia z podobnym zjebem na JBZD. Nazywał się Abdul Wisimulacha.
Wypunktowałem twoje (celowo małą literą) rażące błędy z pierwszego lepszego posta, a ty dalej swoje.
Ja się trzymam od kół ciężarówek na kilometr, nawet jak wyprzedzam jakiś zestaw to mam wrażenie, że mi zaraz z boku coś pierdolnie.
A ile mają jebać?
Wszystko zależy od obciążenia przewożonego ładunku, im cięższy pojazd, tym powinno być większe ciśnienie w oponach.
Prawidłowe ciśnienie w oponach ciężarowych waha się między 5,5, a 10 barów.
To tyle co w... rowerze
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów