18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (4) Soft (5) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 18:39
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 4:40
Avatar
b................u 2023-08-29, 22:44 1
Huherko napisał/a:

To ja zwyczajnie jak już mam jechać ulicą jadę na odległość wyciągniętej ręki od krawężnika - da się mnie wyprzedzić lekko zahaczając drugi pas, ale nie da się wyprzedzić "na trzeciego" - ale ogólnie to staram się wybierać trasy ze ścieżkami rowerowymi, bo sam jestem kierowcą i wiem, jak bardzo wkurwiam innych jadąc ulicą.



Po co ci ta odległość wyciągniętej ręki? Krawężnik gryzie czy co? W przepisach masz nakazane jechać możliwie blisko krawędzi jezdni.

Jebać ludzi co jeżdżą albo chodzą po poboczach parami, zamiast gęsiego. Mam taką jedną parkę w okolicy, kurwa, mamusia-ponda i synalek (dorosły ale jeszcze szczyl, max 19 lvl) którzy zawsze idą obok siebie na drodze bez chodnika, wąskiej w chuj, i nawet jak mają na swojej trasie pokaźny, wykostkowany parking przy jezdni, to się na niego nie usuną tylko blokują pas. Codziennie kurwa o tej samej godzinie, kiedy ludzie jadą do pracy, a oni sobie radośnie idą na przystanek. Robią to zapewne celowo, bo im żal dupę ściska, że ktoś zarobił na samochód a oni poppierdalają pewnie za najniższą krajową w jakimś gowno-biurze (bo widać, że żadną fizyczną czy odpowiedzialną praca rąk skalanych nie mają). Jak Boba kocham, marzę i tym by ktoś ich rozjechał.
Zgłoś
Avatar
Isthistheend 2023-08-29, 23:12 2
co to za kraj gdzie na obwodnice maja wstep rowerzysci, i tak jeden chuj, nalezalo im sie xdd
Zgłoś
Avatar
0dbytBiskupa 2023-08-29, 23:57 2
OpenStreetMaps napisał/a: