Jeden to prawdziwy fanatyk, na asfalcie już leży, ale nogami dalej pedałuje
Kiedyś próbowałem na FB na grupie rowerowej do której sam należę. Dyskutować że jazda parami to zwykły egoizm i skurwysyństwo jest dla kierowców. Bezpieczniej jest jechać gęsiego no i nikomu się nie przeszkadza. To mnie zakrakali że właśnie jazda parami jest lepsza bo wtedy kierowca nie może wyprzedzać na tak zwaną gazetę czyli bez odstępu tyko musi cierpliwie wlec się za pedalarzami aż będzie drugi pas wolny do wyprzedzania. Tym bardziej cieszy mnie ten filmik.
To ja zwyczajnie jak już mam jechać ulicą jadę na odległość wyciągniętej ręki od krawężnika - da się mnie wyprzedzić lekko zahaczając drugi pas, ale nie da się wyprzedzić "na trzeciego" - ale ogólnie to staram się wybierać trasy ze ścieżkami rowerowymi, bo sam jestem kierowcą i wiem, jak bardzo wkurwiam innych jadąc ulicą.
Kiedyś próbowałem na FB na grupie rowerowej do której sam należę. Dyskutować że jazda parami to zwykły egoizm i skurwysyństwo jest dla kierowców. Bezpieczniej jest jechać gęsiego no i nikomu się nie przeszkadza. To mnie zakrakali że właśnie jazda parami jest lepsza bo wtedy kierowca nie może wyprzedzać na tak zwaną gazetę czyli bez odstępu tyko musi cierpliwie wlec się za pedalarzami aż będzie drugi pas wolny do wyprzedzania. Tym bardziej cieszy mnie ten filmik.
właśnie dlatego ich nie znoszę, sami utrudniają jazdę samochodom ale spróbuj jako pieszy wejść na ścieżkę rowerową......woooo panie, nie ma zlituj, wyzwiska, pretensje, żale i nie ma wyjątków że matka z dzieckiem, remont chodnika czy że tak krócej, zrypa murowana
Lepiej walczyć o coś niż żyć bez celuwłaśnie dlatego ich nie znoszę, sami utrudniają jazdę samochodom ale spróbuj jako pieszy wejść na ścieżkę rowerową......woooo panie, nie ma zlituj, wyzwiska, pretensje, żale i nie ma wyjątków że matka z dzieckiem, remont chodnika czy że tak krócej, zrypa murowana