📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 14:43
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
w tym przypadku to chyba Spierdolino
chyba fake
@up FunkyKoval,tak wyglada polskie Pendolino
Już czekam na hejty ludzi, którzy wiedzę o kolei czerpią z demotywatorów, kwejka i tvn24, gdzie o kolei wypowiada się "ekspert", "profesor", który CMK (Centralną Magistralę Kolejową) nazywa CKM (karabin maszynowy? czasopismo?).
Niestety wieloletnie zaniedbania sprawiły, że wlekące się kible to nadal najpopularniejszy skład na polskich torach. Jest bardzo dużo do nadrobienia, a modernizacje i kupno ED250 to dobry krok.
Niestety wieloletnie zaniedbania sprawiły, że wlekące się kible to nadal najpopularniejszy skład na polskich torach. Jest bardzo dużo do nadrobienia, a modernizacje i kupno ED250 to dobry krok.
PIERDOLINO chyba... tylko nasza władza potrafi kupić samoloty, które nie latają i pociągi które same nie jeżdżą
Podjarani wszyscy tymi Pierdolino, a i tak gówno z tego będzie.
Śmieszne jest to że kupujemy pendolino od Włochów, gdzie nic z tej kasy nie zostaje w Polsce
podczas gdy Pesa z Bydgoszczy wygrywa kontrakty na 5mld zł na pociągi do Niemiec.
Więc jak to do kurwy możliwe że Polskie firmy potrafią zrobić towar na kurewsko wymagający rynek a my wydajemy 2,5mld zł w innych krajach?
Przecie tę kase mozna było wydać u nas, wszystko zostaje na miejscu, w cholere podzespołów robi w cholere innych firm itd
Podatki zostają w kraju, Vincent zjechałby na ręcznym Donaldowi.
Ale tak to jest jak KURWY biora sie za wydawanie pieniędzy.
podczas gdy Pesa z Bydgoszczy wygrywa kontrakty na 5mld zł na pociągi do Niemiec.
Więc jak to do kurwy możliwe że Polskie firmy potrafią zrobić towar na kurewsko wymagający rynek a my wydajemy 2,5mld zł w innych krajach?
Przecie tę kase mozna było wydać u nas, wszystko zostaje na miejscu, w cholere podzespołów robi w cholere innych firm itd
Podatki zostają w kraju, Vincent zjechałby na ręcznym Donaldowi.
Ale tak to jest jak KURWY biora sie za wydawanie pieniędzy.
@cenius
PESA sprzedała do Niemiec coś jak autobusy szynowe, podobno całkiem udane konstrukcje LINK. Tego typu pociągi powinny jeździć masowo na liniach lokalnych w Polsce, na razie samorządy kupują pojedyncze sztuki.
Jakby PESA mogła i chciała, to by wystartowała do przetargu, nikt jej tego nie bronił. Niestety na razie pociągi klasy Pendolino to nie jest nasza liga. Nie potrafimy wyprodukować pociągu o takim standardzie.
Tak samo jak my kupujemy u Włochów, jak Włosi kupują u nas (40 pociągów od PESY). To się nazywa WOLNY RYNEK.
PESA sprzedała do Niemiec coś jak autobusy szynowe, podobno całkiem udane konstrukcje LINK. Tego typu pociągi powinny jeździć masowo na liniach lokalnych w Polsce, na razie samorządy kupują pojedyncze sztuki.
Jakby PESA mogła i chciała, to by wystartowała do przetargu, nikt jej tego nie bronił. Niestety na razie pociągi klasy Pendolino to nie jest nasza liga. Nie potrafimy wyprodukować pociągu o takim standardzie.
Tak samo jak my kupujemy u Włochów, jak Włosi kupują u nas (40 pociągów od PESY). To się nazywa WOLNY RYNEK.
to raczej nie fejk dobry slow motion
@EudezetReprezent tak wygląda chyba pedolino
Cały ten pendolino jezdzi po polsce, jeździ z naprawdę małą prędkością ale to głównie dlatego,że na obecną chwilę szkoleni są maszyniści, a świeżakowi nie dadzą rozpędzić sie do max predkości, kiedy ten od kilku godzin za fjerą ...
Wszyscy pierdolicie. Pierdolicie tak bardzo, że to już nawet maść na ból dupy nie pomoże.
1. Kolej ma tylko jedno - długi ze średnią wypłacalnością, mamy kolej PAŃSTWOWĄ, jakie państwo taka kolej
2. Skarbówka dobiła polskie fabryki lokomotyw, do dzisiaj na wszystkich trasach jeżdżą pociągi wyprodukowane w zakładach FABLOK S.A. straciliśmy wpływ do skarbu państwa jak i możliwość podnoszenia jakości naszych składów/lokomotyw w dowolnym momencie, przy jednoczesnym wspieraniu polskiego przemysłu
3. Kupienie nawet składów za 100000000000000000$ nie rozwiąże problemu GÓWNIANYCH TORÓW, GÓWNIANYCH STACJI I GÓWNIANYCH POŁĄCZEŃ, zamiast kupować teraz składy za grube miliardy, powinni byli remontować tory. Dlaczego?
4. Trasa Kraków - Kołobrzeg, przez Poznań i Katowice - tę liczącą 700KM trasę pociąg TLK pośpieszny pokonuje w ZALEDWIE 13 GODZIN! Nie trzeba być specem od matematyki, 700/13 = 54km/h . Tak moi mili Państwo, to jest średnia prędkość pośpiesznego pociągu w Polsce. Ograniczenia prędkości są wręcz śmieszne, na terenie całej małopolski w zasadzie, pociągi ograniczone są do 35km/h. Sytuacja jest lepsza JEDYNIE na trasach w kierunku warszafki, co by enteligencja lewacka ze stylicy myślała, że nie jest tak źle jak to wygląda
Rada dla PKP? Weźcie zwińcie te wszystkie tory jakie macie, sprzedajcie to na złomach, drewno oddajcie do skupów na opał, sprzedajcie te SETKI TYSIĘCY HETARÓW niepotrzebnych wam areałów ziemskich i stwórzcie nowe trasy, od podstaw - mam dla was nawet propozycję na trasę dla pośpiesznych intercity pendolino, patrzcie:
1. Kolej ma tylko jedno - długi ze średnią wypłacalnością, mamy kolej PAŃSTWOWĄ, jakie państwo taka kolej
2. Skarbówka dobiła polskie fabryki lokomotyw, do dzisiaj na wszystkich trasach jeżdżą pociągi wyprodukowane w zakładach FABLOK S.A. straciliśmy wpływ do skarbu państwa jak i możliwość podnoszenia jakości naszych składów/lokomotyw w dowolnym momencie, przy jednoczesnym wspieraniu polskiego przemysłu
3. Kupienie nawet składów za 100000000000000000$ nie rozwiąże problemu GÓWNIANYCH TORÓW, GÓWNIANYCH STACJI I GÓWNIANYCH POŁĄCZEŃ, zamiast kupować teraz składy za grube miliardy, powinni byli remontować tory. Dlaczego?
4. Trasa Kraków - Kołobrzeg, przez Poznań i Katowice - tę liczącą 700KM trasę pociąg TLK pośpieszny pokonuje w ZALEDWIE 13 GODZIN! Nie trzeba być specem od matematyki, 700/13 = 54km/h . Tak moi mili Państwo, to jest średnia prędkość pośpiesznego pociągu w Polsce. Ograniczenia prędkości są wręcz śmieszne, na terenie całej małopolski w zasadzie, pociągi ograniczone są do 35km/h. Sytuacja jest lepsza JEDYNIE na trasach w kierunku warszafki, co by enteligencja lewacka ze stylicy myślała, że nie jest tak źle jak to wygląda
Rada dla PKP? Weźcie zwińcie te wszystkie tory jakie macie, sprzedajcie to na złomach, drewno oddajcie do skupów na opał, sprzedajcie te SETKI TYSIĘCY HETARÓW niepotrzebnych wam areałów ziemskich i stwórzcie nowe trasy, od podstaw - mam dla was nawet propozycję na trasę dla pośpiesznych intercity pendolino, patrzcie:
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów