📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
4 minuty temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Jak dla mnie to duuuży szacunek dla pilotów.
Trzeba mieć mega wyczucie i cholernie duże jaja żeby takim kolosem wylądować w takich warunkach.
Trzeba mieć mega wyczucie i cholernie duże jaja żeby takim kolosem wylądować w takich warunkach.
A Ty się cieszysz jak Ci się "drift" na zakręcie lanosem uda. Jaja ze stali i niewiarygodne umiejętności zimne piwko
Jeździłem ostatnio przez 3 tygodnie dość dużo trasę Włochy-Szwajcaria-niemcy tam i z powrotem i powiem Wam, że za tunelem Gottarda w stronę niemiec tak kurwa piździło nie raz, że myślałem że mnie wypierdoli na bok (roczny dostawczak do 3.5 na pojedyńczym kole z tyłu, największa plandeka jak jakiś jebany żagiel). Raz mnie dosłownie "zdmuchnęło" na drugi pas z ~1200kg na pace, 120 na budziku, dobrze że w nocy to było i nic akurat nie jechało, bo na bezpieczne wyprowadzenie auta z tego potrzebowałem jakiś 200 m tak sukę rozchwiało,co przeżyłem to moje...
Heh, hardcorowy jest gościu w 9:50... Śmigłami do tyłu kręci, żeby spowolnić lot! Szacunek
Moje rejony, fakt faktem że ostatnio piździło deczko. Co zrobisz, nic nie zrobisz.
To jeszcze nic, spróbujcie wylądować w Maroko na przełomie maja i czerwca - wiatr dochodzi do 95 km/h
Z jednej strony takie lądowanie jest trudne, ale z drugiej - przećwiczone milion razy na symulatorach i wiele razy w praktyce. To i tak autopilot i ILS doprowadzają przy takiej pogodzie samolot dosłownie z 200 stóp nad sam pas, tylko ostatnie manewry są wykonywane ręcznie przez pilota.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów