Niestety do zderzenia nie doszło ale i tak wygląda spoko. Po śladach spalin przelatującego samolotu widać, że ich trajektoria się przecinały po chwili więc było naprawdę blisko.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
17 minut temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
🔥
Składanka traktorów zagłady i maszyn rolniczych
- teraz popularne
Niestety do zderzenia nie doszło ale i tak wygląda spoko. Po śladach spalin przelatującego samolotu widać, że ich trajektoria się przecinały po chwili więc było naprawdę blisko.
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Samoloty minęły się w bezpiecznej odległości, a dopiero później wlecieli w smugę kondensacyjną.
Ależ wy pierdolicie. Gość na motolotni nie ma żadnego kurwa radaru, to na co miał spojrzeć?!
RadzioC napisał/a:
To nie żaden samolot cymbały tylko jakaś rakieta.
To Rozpylacz 5G chemitrails głąbie
Akurat to nie jest tak do końca, że radar. Za zapobieganie kolizji odpowiada system TCAS. Najczęściej występuje jego drugi wariant ktory automatycznie w jednym samolocie obniża jego lot a w drugim podwyza. Mozecie poczytac o tym wiecej.
W tym przypadku roznica wysokosci wynosila 2000 tys ft, okolo 600 m, jest to normalny przelot i normalna separacja, jezeli chodzi o systemy ostrzegawcze to jest TCAS, ktory dziala na zasadzie “porównania” dwoch transponderow z samolotow, jezeli TCAS wychwyci ze jest kurs kolizyjny to generuje komunikaty obligatoryjne dla pilota - do góry, na dół, przeciwne do komunikatow generowanych przez TCAS z drugiego samolotu, te komunikaty za NAD poleceniami kontrolera, smuga kondensacyjna to mikro kropelki lodu, w sposob naturalny - grawitacyjnie opadaja, dlatego wydawalo sie ze trajektoria sie przecinala, pozdro luje
Ton napisał/a:
W tym przypadku roznica wysokosci wynosila 2000 tys ft
2 000 000 ft to jakieś 600 km. No to na pewno jest odległość bezpieczna.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów