Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Zablokowana kierownica i ślepy holujący.
Aha czyli holowanemu pęd wody wyrwał kluczyk ze stacyjki i porwał, że nie dało się przekręcić kluczyka, żeby kierownica się nie zablokowała?
Aha czyli holowanemu pęd wody wyrwał kluczyk ze stacyjki i porwał, że nie dało się przekręcić kluczyka, żeby kierownica się nie zablokowała?
To jest gówno na kartę. Pewnie kierowca nie wiedział jak zrobić na ON, albo jakieś zwarcie po zalaniu i nic nie działało. Tak czy siak, zasłużył sobie na to.
To jest gówno na kartę. Pewnie kierowca nie wiedział jak zrobić na ON, albo jakieś zwarcie po zalaniu i nic nie działało. Tak czy siak, zasłużył sobie na to.
Dupa, a nie zwarcie, zwyczajnie zaciągnął wodę do garów i w pizdu cały silnik.
To jest gówno na kartę. Pewnie kierowca nie wiedział jak zrobić na ON, albo jakieś zwarcie po zalaniu i nic nie działało. Tak czy siak, zasłużył sobie na to.
Z tego co widzę, jest to Renault Clio III generacji, więc nie było tam wynalazku pod tytułem "karta", tylko zwykła stacyjka ze standardowym kluczykiem.
Z tego co widzę, jest to Renault Clio III generacji, więc nie było tam wynalazku pod tytułem "karta", tylko zwykła stacyjka ze standardowym kluczykiem.
Clio II gen. miało albo stacyjkę albo kartę. W Polsce zapewne więcej wersji ze stacyjką, bo obstawiam, że karta była za dopłatą.
Zablokowana kierownica i ślepy holujący.
Wokół ludzi kupa a kierowca cipa i holujący dupa. Co to hamulca nie miał, sygnał nie działał? Nic cipa nie zrobiła aby dupa zareagowała.
Dupa, a nie zwarcie, zwyczajnie zaciągnął wodę do garów i w pizdu cały silnik.
Czasem się lepiej nie odzywać Czy ja piszę o odpalaniu silnika... Co za ludzie tu siedzą.
W większości samochodów mamy 4 pozycyjny przełącznik zapłonu w stacyjce.
LOCK-ACC-ON-START
1. Pozycja “LOCK”, czyli blokada kierownicy, ochrona przed kradzieżą, kierownicą nie można kręcić. Tylko w tej pozycji można włożyć i wyjąć kluczyk ze stacyjki. Jeżeli występuje problem z przekręceniem kluczyka z pozycji LOCK na ACC, to należy najpierw poruszać kierownicą w prawo i lewo, by zwolnić blokadę, dopiero wówczas przekręcić kluczykiem na pozycję ACC.
2. Pozycja “ACC” lub “I”, czyli ACCESSORY, akcesoria takie jak wycieraczki, elektryczne szyby, radio, nawiew otrzymują zasilanie +12V. W tej pozycji deska rozdzielcza nie jest oświetlona i nie pokazuje najważniejszych wskaźników.
3. Pozycja “ON” lub “II”, czyli WŁĄCZONY ZAPŁON (silnik nie jest włączony), wszystkie kontrolki się świecą, powoduje to szybsze rozładowanie akumulatora, dlatego w tej pozycji nie powinniśmy zostawiać kluczyka zbyt długo, jeśli silnik nie jest uruchomiony. Akcesoria mają zasilanie +12v. Podczas rozruchu silnika, niektóre odbiorniki elektryczne mogą tracić chwilowo zasilanie np. RADIO, OŚWIETLENIE, by zmaksymalizować wydajność rozruchu silnika.
4. Pozycja “START” lub “III”, czyli ROZRUCH silnika, rozrusznik silnika będzie działał do momentu zwolnienia kluczyka i samoczynnego powrotu do pozycji “ON”. Silnik pracuje, alternator ładuje akumulator napięciem ok 14.4V lub innym, zależnie od rodzaju układu zasilania w pojeździe.
Z tego co widzę, jest to Renault Clio III generacji, więc nie było tam wynalazku pod tytułem "karta", tylko zwykła stacyjka ze standardowym kluczykiem.
Był był, głównie karta.
Jaki system start/stop? Jaki system bez kluczyka? Pomijając fakt, że to dwa różne, niezależnie od siebie systemy, niemożliwe żeby były na wyposażeniu tego starego francuskiego bolida...
W autach z kluczykiem nie masz start/stop, więc wraz z odpalaniem z przycisku/wzbudzaniem, jest to jeden system, choć ma dwie funkcje. Jak zalał elektronikę > nie rozpozna karty > nie włączy zapłonu = nie odblokuje kierownicy. Proste.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów