18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (4) Soft (3) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 21:04
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 23:22
🔥 Polak patriota wygania ukraińca - teraz popularne
🔥 TVN dostaje bęcki - teraz popularne
Avatar
radek225 2022-02-20, 21:29 4
WiesławPaleta napisał/a:

Dzięki cymbale. Nie znam się na sprzęcie, którym śmigają TIRowskie ułomy.
Niezłe ochłapy muszą zarabiać TIRowcy, skoro nie stać ich nawet na michę spyry w tanim barze, tylko muszą odpierdalać jakieś maniany i podgrzewać żarcie ze słoików na parkingu między naczepami, a do tego srają w krzakach, szczają na oponę, myją się... raz na 2 tygodnie, jak zajadą do chaty, a z tym ruchaniem kurew na trasie to też bajki. Jedyna, na jaką stać te brudasy to Renia Rączkowska...



Weź się dobrze rozpędź i jebnij baniakiem o ścianę. Jeżdżę ciężarówką i miesięcznie zarabiam tyle, co ty w 2-3 miesiące na jakieś produkcji. W tygodniu odbieram nowe auto z salonu, do tego studiuję na prywatnej uczelni bo mnie na to stać. Może za 5 lat też będziesz jeździł takim jak ja, gdy już go będę sprzedawał. Wyjeżdżam w poniedziałek, wracam w piątek, w weekend siedzę w domu. Na każdej firmie, gdzie się ładuję bądź rozładowuję towarem mogę wziąć prysznic. Jedzenie zawczasu przygotowuję sobie w domu na te 5 dni, a zamiast jeść w maku, czy w jakimś osranym barze, odgrzewam sobie jedzenie i jem tak jakbym był w domu. Jest taniej, smaczniej i przede wszystkim zdrowiej. A kurew przy trasie nie ma, bo w Europie Zachodniej kurwy przyjmują w burdelach. Tylko w Polsce i na wschód od Polski kurwy stoją przy drodze. Na zachodzie, gdzie prostytucja jest legalna (Niemcy, Holandia) kurwy nie stoją przy drodze, pomijając policję.
Zgłoś
Avatar
Driver19cm 2022-02-20, 21:45 2
@up radek225