📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:54
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:22
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
To jest fejk ;/ Choć w sumie nie znam się na oparzeniach. BOOOOONGMAAAAN!
Zrobiłem tak typowi w wojsku, ale tylko po nogach.
To były czasy
To były czasy
fajnych ma => znajomych <=
Mógł mu przyjebać siekierą w nogę, siekiera w piszczelu budzi jeszcze skuteczniej i śmieszniej.
Ładny pojeb.
Ładny pojeb.
@W3bst3r
Mając takich kumpli to ona ma je pewnie wyrwane a nie pomalowane. Tak dla śmiechu..
Mając takich kumpli to ona ma je pewnie wyrwane a nie pomalowane. Tak dla śmiechu..
Jedna sprawa. Wystarczy ze zrobił by mocniejszy wdech akurat> mamy poparzenie górnych dróg oddechowych> obrzęk w ciągu 3-5 minut>brak możliwości udrożnienia dróg oddechowych i oddechu>brak możliwości intubacji> jedyny mozliwy zabieg by przywrócić oddech/ konikopunkcja\konikotomia tylko że musiał by ją wykonać odpowiednio ratownik/lekarz w czasie do 5 minut od zatrzymania dostępu do tlenu (potem następują uszkodzenia tkanki mózgowej), nawet LPR na dotarcie do miejsca zdarzenia potrzebuje 5-10 minut. Czyli krótko pisząc, koleś ma farta, że kolegi nie obudził ostatni raz w życiu...
jak chodziłem do liceum to mnie pewnien debil obudzil w taki sposob tylko ze na nodze....i tak pamietam nawet ile placilem za jego wizyte u dentysty....