📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
proszę o specjalistę choć raczej i tak sie domyślam:
z tyłu za ciągnikami w USA widzi sie takie przyczepy.. one służa do... hamowania, stawiania oporu? ten opór wzrasta stopniowo?
z tyłu za ciągnikami w USA widzi sie takie przyczepy.. one służa do... hamowania, stawiania oporu? ten opór wzrasta stopniowo?
to są zawody w ciągnięciu określonego ciężaru a opór wytwarzany przez tą przyczepę wzrasta wraz z przebytym dystansem... inaczej mówiąc im dalej jedzie tym bardziej ryje w ziemię.
Niejednokrotnie na tych zawodach okazuje się że te stare ciągniki parowe o mocy np. 3KM sprawdzają się w tym dużo lepiej niż te nowoczesne lub tuningowane ciągniki spalinowe o mocach np. 700KM. A wszystko to za sprawą odpowiedniego przełożenia mocy na koła.
Niejednokrotnie na tych zawodach okazuje się że te stare ciągniki parowe o mocy np. 3KM sprawdzają się w tym dużo lepiej niż te nowoczesne lub tuningowane ciągniki spalinowe o mocach np. 700KM. A wszystko to za sprawą odpowiedniego przełożenia mocy na koła.
@up
Ależ ty pierdolisz. To są zawody na czas i jest ciężar z tyłu tej naczepy który jest przesuwany do jej przodu czyli do tego dzioba ryjącego. Logiczne, że im wolniej zapierdalasz tym mniejszy opór stawia a więc co za tym idzie mniej ziemi zabiera ze sobą.
Ależ ty pierdolisz. To są zawody na czas i jest ciężar z tyłu tej naczepy który jest przesuwany do jej przodu czyli do tego dzioba ryjącego. Logiczne, że im wolniej zapierdalasz tym mniejszy opór stawia a więc co za tym idzie mniej ziemi zabiera ze sobą.
czasem warto coś tak fajnego zobaczyć szczególnie na żywo, to tak jak posłuchać muzyki z vinyla, albo poczuć ciepło z pieca kaflowego,
wszystko z czasem zastąpiono czymś nowocześniejszym, ale coś jednak po drodze zgubiono,
sorry
laska mi nie dała w walentynki to filozofowuję
wszystko z czasem zastąpiono czymś nowocześniejszym, ale coś jednak po drodze zgubiono,
sorry
laska mi nie dała w walentynki to filozofowuję
HAL9000/2 napisał/a:
proszę o specjalistę choć raczej i tak sie domyślam:
z tyłu za ciągnikami w USA widzi sie takie przyczepy.. one służa do... hamowania, stawiania oporu? ten opór wzrasta stopniowo?
Dokładnie HAL9000/2 , te przyczepy można spotkać na zawodach traktorów. W momencie kiedy zawodnik rusza z miejsca przedni pług zaczyna powoli zapadać się w ziemię za pomocą betonowego balastu , który przesuwa sie do przodu wciskając pług coraz mocniej w ziemię i tym samym stawiając wiekszy opór. W latach 90 oglądałem to codziennie na EuroSport. Piękna rywalizacja koni mechanicznych kontra fizyka i grawitacja.
Tu raczej chodzi o to, że konie to nie wszystko, moment obrotowy + masa + duża powierzchnia kół
Stolarz6 napisał/a:
Niejednokrotnie na tych zawodach okazuje się że te stare ciągniki parowe o mocy np. 3KM sprawdzają się w tym dużo lepiej niż te nowoczesne lub tuningowane ciągniki spalinowe o mocach np. 700KM. A wszystko to za sprawą odpowiedniego przełożenia mocy na koła.
Ale pierdolisz głupoty. Z Twojej wypowiedzi wynika, że im nowocześniejszy sprzęt, tym mniej odpowiednie "przełożenie mocy na koła". Silniki parowe, mimo małych mocy miały jedną, bardzo ważną cechę - olbrzymi moment obrotowy w całym zakresie obrotów, począwszy od najniższych. Nowsze silniki osiągały spore moce najczęściej kosztem momentu obrotowego, z charakterystyką oddawanej mocy przesuniętą na wyższe obroty. Dla takiego silnika dobiera się też inne przełożenia. Tendencja spadku momentu obrotowego kosztem mocy jest kompensowana wzrostem ilości przełożeń skrzyni biegów.
@tranzystor
Czyli w sumie opłacałoby się robić elektryczne traktory. Może czas zacząć, w pogoni za ekologią?
Czyli w sumie opłacałoby się robić elektryczne traktory. Może czas zacząć, w pogoni za ekologią?
Chcę mieć taki postrach wsi
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów