Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Co to za opony. Rolki chyba
Pierdolisz tak jakbyś miał 12 lat i założył konto kilka dni temu.
Dla niewtajemniczonych - hamujac w szczycie, nos auta nurkuje dociskając przednią oś, ma ona wtedy dużą przyczepnosć. Z tylną osią dzieje się coś zupełnie odwrotnego - ona traci przyczepność. Więc jak ktoś jedzie na limicie to bardzo łatwo o to, żeby w przednionapędówce zaczęła Cie wyprzedzać własna dupa. Żeby z tego wyjść, trzeba założyć kontrę i wcisnąć gaz w podlogę.
Ale strach najcześciej robi swoje i ludzie jeszcze mocniej wbijają hamulec. Takze jak ktoś nie jeździ zawodowo lub hobbystycznie w wyścigach/rajdach/ KJSach itp, to wyląduje w rowie
Hamownie w szczycie zakrętu - mmm, moje ulubione
Dla niewtajemniczonych - hamujac w szczycie, nos auta nurkuje dociskając przednią oś, ma ona wtedy dużą przyczepnosć. Z tylną osią dzieje się coś zupełnie odwrotnego - ona traci przyczepność. Więc jak ktoś jedzie na limicie to bardzo łatwo o to, żeby w przednionapędówce zaczęła Cie wyprzedzać własna dupa. Żeby z tego wyjść, trzeba założyć kontrę i wcisnąć gaz w podlogę.
Ale strach najcześciej robi swoje i ludzie jeszcze mocniej wbijają hamulec. Takze jak ktoś nie jeździ zawodowo lub hobbystycznie w wyścigach/rajdach/ KJSach itp, to wyląduje w rowie
Umiejętności rajdowe, przynajmniej w sytuacjach podbramkowych, na jednośladach są tak jakby obowiązkowe. Tylko idiota nie brałby kursów doszkalających po zrobieniu prawka (ledwie 20 godzin praktyki). Jak coś źle zrobisz, to całujesz asfalt.
Jest jeszcze rozwiązanie dla każdego kierowcy — zwolnić PRZED zakrętem, a nie już będąc na nim.
Swoją drogą, droga wąska w chuj, jak jednokierunkowa, rowy z wodą po bokach i nawet krawężnika nie ma (nie mówiąc o barierce). Dziadostwo najwyższej klasy.
Wyjaśni ktoś, po chuj budowali tak krętą drogę na totalnej równinie? Bo ten nasyp nie wygląda na naturalny. Akty własności przy wykupie terenu, czy co?
Swoją drogą, droga wąska w chuj, jak jednokierunkowa, rowy z wodą po bokach i nawet krawężnika nie ma (nie mówiąc o barierce). Dziadostwo najwyższej klasy.
We mgle tam się musi zajebiscie jechać.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów