18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (2) Soft (3) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 18:14
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 2:25
Podstawy rasizmu
Miya00 • 2014-12-08, 18:22
Siema, jeszcze nic tu nie wrzucałem, ale znalazłem dzisiaj coś ciekawego i stwierdziłem że sie podzielę tym z wami

Jestem studentem prawa i mam taki przedmiot jak historia doktryn polityczno-prawnych, na których uczymy się takich ciekawych rzeczy jak podejście Arystotelesa do prawa albo norm prawnych czy też źródła prawa w/g św. Tomasza z Akwinu. Każdy pije to co lubi, nie oceniam, z drugiej strony czytając mądre książki człowiek czuje się jakoś na miejscu, bo w przypadku odniesień do różnych szkół nie trzeba szukać tego w wikipedii tylko człowiek sam mniej więcej kojarzy o co chodzi.

Aktualnie przerabiam na kolosa szkołę rasowo-antropologiczną.
Generalnie nie ma w tym nic ciekawego, gdyby nie to że widać w tym podwaliny czystego rasizmu, choć właśnie.. czy to na pewno rasizm?

Nie będę tutaj oceniał, bo z jednej strony jak to czytam to naprawdę się zastanawiam co twórcy palili, ale z drugiej strony patrząc obiektywnie na dzisiejszy świat należaloby się poważnie zastanowić czy nie mieli racji.

PS. Wrzucę tu swoje opracowania, na samym końcu podam autora, kto chce może spojrzeć do źródeł.

PS 2. Jak chujowe to wiecie co zrobić.

Cytat:

Artur Gobineau – arystokrata francuski, twórca O nierówności ras ludzkich, twierdził że nośnikiem najlepszych cech jest arystokracja francuska pochodzenia ario-germańskiego