18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (2) Soft (1) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:51
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 14:20
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 23:12
Avatar
Piotrutv 2016-03-06, 0:29 3
Nie sztuką jest zbudować wóz, który osiąga 430km/h z silnikiem 16l, sztuką jest zbudować auto, które 5l V8 rozpędzi się do ponad 440km/h. Koenigsegg to jest auto, a nie jakieś obłe, paskudne Bleegatti.
Zgłoś
Avatar
SanicHegehog 2016-03-06, 1:24 2
Piotrutv napisał/a:

Nie sztuką jest zbudować wóz, który osiąga 430km/h z silnikiem 16l


Kiedy Veyron ma silnik o pojemności 8L. Te "16.4" w nazwie się do pojemności skokowej absolutnie nie odnosi.
Zgłoś
Avatar
białywęgorz 2016-03-06, 2:11 3
Mali naziści... ciekawa wersja
Zgłoś
Avatar
~PowerBoBass 2016-03-06, 2:54 3
idźpan napisał/a:



tak jak ta bemka ciągnie dobrze od 20lat, ale nadal jest starą brzydką kurwą tak jak jej koleżanki 1000KM audice. Jak ktoś lubi zajeżdżone kurwy, to pewnie powie że lepiej ciągnie niż nowe bugatti. Pozdro 600 dla złomiarzy. Co kto lubi jego rzecz



Kobieta jest jak wino - to powiedzenie nie wzięło się znikąd. Brzydka? Pojęcie względne, w mojej opinii Veyron to najbrzydszy samochód sportowy w historii. Ni agresywny, ni ładny, taki pizdowaty po prostu. Ale nie porównuję go do pustej siksy, co jej tylko pieniądze w głowie, a duszy zero. Po co? Żeby kogoś wkurwić? Zwal se do Veyrona i scrolluj dalej
Zgłoś
Avatar
Dziad_Inżynier 2016-03-06, 22:05 1
Majozen napisał/a:

I chuj z tego, że na prostej rozpieprza Veyrona, jak ledwo panuje nad tą mocą na prostej, a co dopiero na zakrętach. Nie sztuką jest wpierdolić turbo wielkości patelni, bo takie turbo ma tak wielkiego laga, że trzeba je trzymać non stop na wysokich obrotach. To jest dobre na 1/4 mili, ale nie na tor. Gdyby ścigali się na krętym torze, Veyron zostawiłby go daleko w tyle z dwóch powodów. Raz, nie dałby rady utrzymać silnika na takich obrotach, aby turbina mogła dać odpowiednie ciśnienie, dwa jeśli by mu się to udało, to nie opanowałby tej mocy i albo się rozpieprzył, albo w najlepszym przypadku obróciłoby go.


Nie byłbym taki pewien. M5 bardzo dobrze trzyma się drogi i ma dobre zwieszenie, dodatkowo ta sztuka ma pewnie jakiś wydumany gwint za sporo waluty, jeśli dobrze widzę to jest Szwecja i ta beema jeździ na E85, co oznacza znacznie więcej mocy i charakterystyka wcale nie musi być zerojedynkowa. A Veyron jest ciężką, dwutonową kurwą i tego faktu nie oszukasz w zakrętach. Bugatti jest wyjątkowo szybkim GT, a nie uliczną wyścigówką i na torze wyraźnie odstaje od znacznie słabszych aut właśnie ze względu na masę. Ale na autostradzie - ciężko o konkurenta.
Zgłoś
Avatar
Majozen 2016-03-07, 22:31 1
Dziad_Inżynier napisał/a:


Nie byłbym taki pewien. M5 bardzo dobrze trzyma się drogi i ma dobre zwieszenie, dodatkowo ta sztuka ma pewnie jakiś wydumany gwint za sporo waluty, jeśli dobrze widzę to jest Szwecja i ta beema jeździ na E85, co oznacza znacznie więcej mocy i charakterystyka wcale nie musi być zerojedynkowa. A Veyron jest ciężką, dwutonową kurwą i tego faktu nie oszukasz w zakrętach. Bugatti jest wyjątkowo szybkim GT, a nie uliczną wyścigówką i na torze wyraźnie odstaje od znacznie słabszych aut właśnie ze względu na masę. Ale na autostradzie - ciężko o konkurenta.



Bez odpowiedniej elektroniki sterującej przeniesieniem mocy na koła nie ma szans na opanowanie tylu koni w zakrętach i tutaj stawiałbym na Veyrona. Zgadzam się, że Veyron to chuj nie wyścigówka, bo nawet nie było to założeniem VW przy budowie tego samochodu, ale nie oszukujmy się, na zwykłym dyfie i skrzyni to nie poszalejesz tą "beemką" na wirażach. No chyba, że będziesz uzywał 1/10 mocy, ale jaki jest wtedy sens osiągania tylu koni.
Zgłoś