Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Support this website with a small donation
We hope you enjoy our movies. Please consider a small donation to help us to cover the costs of our servers because currently we don't have enough ads to do it.
Currently we accept donations with Polish Zloty (PLN, zł). 1 PLN = 0.23 EUR (this may vary)
Available payment methods: Credit card, debit card, Google Pay
Thank you for your support!
Donate already done / not interested
Dużo napędów jest teraz dołączanych. Oszczędne to i działa, ale jak już chcesz się wykazać, to poświęć te kilka minut na chociażby podstawową edukację.
Quattro owszem, ale to jest w audi. VW ma kurwa 4 motion i to jest jedna grupa, tak technologie stosowane są takie same i jednocześnie zupełnie inne.
Bmw ma swoje x-drive, mercedes ma swojego 4 matica itd itd. - ot sadistic uczy i bawi
Prawda jest taka, że quattro delikatnie ujmując rozpierdala konkurencje i to jest niestety fakt, bo ja fanem audi za chuja nie jestem.
Jeździłem z różnymi napędami i osobiście kocham napęd na tył, ale po prostu napęd w audi działa niemiłosiernie dobrze i latanie w górach bokami wynalazkiem z ich stajni jest czystą przyjemnością.
Mam wrażenie, że kolega wyżej nie jeździł nigdy z czymś co ma napis quattro na desce, ale to też teraz postaram się ogarnąć no i troche edukacji dla sadoli i kolegi kilka postów wyżej (szacunek za naukę w bezpiecznym miejscu).
Jeżeli chodzi o zabawę w jazdę na wprost patrząc w szybę boczną samochodu, to patent i do szybkiego popierdalania, i do kręcenia bączków nawet z tym niemiłosiernie zjebanym dołączanym napędem (jak tu się ekspert wypowiedział) jest niemiosiernie prosty. Balansowanie hamulcem i gazem, że się tak wyrażę. Fakt patent prosty, a jednocześnie dużo nauki, żeby to dobrze wykonywać. Potem to już zabawa przednia, ale byle nikomu krzywdy nie zrobić.
Ja wychodzę z założenia, że jak już się bawię i mam coś rozpierdolić to tak, żeby tylko moje dobro ucierpiało, a nie czyjeś. (Dużo latam po górskich drogach).
Także sadole miłego zrywania asfaltu.
@up
Dużo napędów jest teraz dołączanych. Oszczędne to i działa, ale jak już chcesz się wykazać, to poświęć te kilka minut na chociażby podstawową edukację.
Quattro owszem, ale to jest w audi. VW ma kurwa 4 motion i to jest jedna grupa, tak technologie stosowane są takie same i jednocześnie zupełnie inne.
Bmw ma swoje x-drive, mercedes ma swojego 4 matica itd itd. - ot sadistic uczy i bawi
Prawda jest taka, że quattro delikatnie ujmując rozpierdala konkurencje i to jest niestety fakt, bo ja fanem audi za chuja nie jestem.
Jeździłem z różnymi napędami i osobiście kocham napęd na tył, ale po prostu napęd w audi działa niemiłosiernie dobrze i latanie w górach bokami wynalazkiem z ich stajni jest czystą przyjemnością.
Mam wrażenie, że kolega wyżej nie jeździł nigdy z czymś co ma napis quattro na desce, ale to też teraz postaram się ogarnąć no i troche edukacji dla sadoli i kolegi kilka postów wyżej (szacunek za naukę w bezpiecznym miejscu).
Jeżeli chodzi o zabawę w jazdę na wprost patrząc w szybę boczną samochodu, to patent i do szybkiego popierdalania, i do kręcenia bączków nawet z tym niemiłosiernie zjebanym dołączanym napędem (jak tu się ekspert wypowiedział) jest niemiosiernie prosty. Balansowanie hamulcem i gazem, że się tak wyrażę. Fakt patent prosty, a jednocześnie dużo nauki, żeby to dobrze wykonywać. Potem to już zabawa przednia, ale byle nikomu krzywdy nie zrobić.
Ja wychodzę z założenia, że jak już się bawię i mam coś rozpierdolić to tak, żeby tylko moje dobro ucierpiało, a nie czyjeś. (Dużo latam po górskich drogach).
Także sadole miłego zrywania asfaltu.
Niemiłosiernie dobrze to opisałeś.
Pozdrawiam niemiłosiernie
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów