Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
fajna dla oka akcja, chciałbym by w grach wyscigowych była pełna implementacja takich zniszczeń otoczenia
Były już przeszło 10 lat temu, a potem uznali, że bardziej opłaca się robić gry multiplatformowo z myślą o konsolach. Gry cofnęły się w rozwoju, bo konsole nie miały dość mocy obliczeniowej na taką fizykę, nie wspominając o ubogich kontrolerach. Bardzo ładnie to widać na przykładzie serii Battlefield, kiedy wraz z premierą Battlefield: Bad Company rozpoczął się regres tej serii.
Były już przeszło 10 lat temu, a potem uznali, że bardziej opłaca się robić gry multiplatformowo z myślą o konsolach. Gry cofnęły się w rozwoju, bo konsole nie miały dość mocy obliczeniowej na taką fizykę, nie wspominając o ubogich kontrolerach. Bardzo ładnie to widać na przykładzie serii Battlefield, kiedy wraz z premierą Battlefield: Bad Company rozpoczął się regres tej serii.
no te kurwy konsolowce niezle nam opoznili rozwoj
Były już przeszło 10 lat temu, a potem uznali, że bardziej opłaca się robić gry multiplatformowo z myślą o konsolach. Gry cofnęły się w rozwoju, bo konsole nie miały dość mocy obliczeniowej na taką fizykę, nie wspominając o ubogich kontrolerach. Bardzo ładnie to widać na przykładzie serii Battlefield, kiedy wraz z premierą Battlefield: Bad Company rozpoczął się regres tej serii.
Pamiętam bad company i fizykęzniszczeń. Potem zmieniło się w szerogowo-platformówkę.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów