18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (2) Soft (2) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 21:18
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: 35 minut temu
🔥 Zguba motocyklisty - teraz popularne
Avatar
OldMann 2023-03-03, 11:04 31
fajna dla oka akcja, chciałbym by w grach wyscigowych była pełna implementacja takich zniszczeń otoczenia
Zgłoś
Avatar
Siriuz 2023-03-03, 11:22 18
OldMann napisał/a:

fajna dla oka akcja, chciałbym by w grach wyscigowych była pełna implementacja takich zniszczeń otoczenia



Były już przeszło 10 lat temu, a potem uznali, że bardziej opłaca się robić gry multiplatformowo z myślą o konsolach. Gry cofnęły się w rozwoju, bo konsole nie miały dość mocy obliczeniowej na taką fizykę, nie wspominając o ubogich kontrolerach. Bardzo ładnie to widać na przykładzie serii Battlefield, kiedy wraz z premierą Battlefield: Bad Company rozpoczął się regres tej serii.
Zgłoś
Avatar
CzarnyAdolf 2023-03-03, 12:21 1
Schował się przed pościgiem, spryciarz!
Zgłoś
Avatar
Megatrans666 2023-03-03, 13:51 2
nfs w realu

Zgłoś
Avatar
Petebb 2023-03-03, 14:02 1
Siriuz napisał/a:

Były już przeszło 10 lat temu, a potem uznali, że bardziej opłaca się robić gry multiplatformowo z myślą o konsolach. Gry cofnęły się w rozwoju, bo konsole nie miały dość mocy obliczeniowej na taką fizykę, nie wspominając o ubogich kontrolerach. Bardzo ładnie to widać na przykładzie serii Battlefield, kiedy wraz z premierą Battlefield: Bad Company rozpoczął się regres tej serii.



no te kurwy konsolowce niezle nam opoznili rozwoj
Zgłoś
Avatar
Jarosławkaczyński 2023-03-03, 14:33
Ciekawy finał to może być tylko w ustach
Zgłoś
Avatar
kawior2007 2023-03-03, 15:36 3
A się jebany schował
Zgłoś
Avatar
darayavahus 2023-03-03, 15:51 2
Siriuz napisał/a:

Były już przeszło 10 lat temu, a potem uznali, że bardziej opłaca się robić gry multiplatformowo z myślą o konsolach. Gry cofnęły się w rozwoju, bo konsole nie miały dość mocy obliczeniowej na taką fizykę, nie wspominając o ubogich kontrolerach. Bardzo ładnie to widać na przykładzie serii Battlefield, kiedy wraz z premierą Battlefield: Bad Company rozpoczął się regres tej serii.



Pamiętam bad company i fizykęzniszczeń. Potem zmieniło się w szerogowo-platformówkę.
Zgłoś
Avatar
~REsadER 2023-03-03, 15:58 4
Zgłoś
Avatar
Captcha47 2023-03-03, 16:21 1
NFS: Detroit
Zgłoś
Avatar
BorysekKlinga 2023-03-03, 17:19
Kamuflaż level 1000
Zgłoś
Avatar
Szary_Jeleń 2023-03-03, 22:10 1
To musi być Unreal Engine 5, ale fizyka, fiu fiu.
Zgłoś
Avatar
GeorgeHarvey1 2023-03-03, 22:40
Zauważyliście pieszego? Był na spacerze. Ale już nie będzie, bo nie żyje
Zgłoś
Avatar
e................s 2023-03-04, 1:01 1
dobra grafika
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie