fajna dla oka akcja, chciałbym by w grach wyscigowych była pełna implementacja takich zniszczeń otoczenia
Były już przeszło 10 lat temu, a potem uznali, że bardziej opłaca się robić gry multiplatformowo z myślą o konsolach. Gry cofnęły się w rozwoju, bo konsole nie miały dość mocy obliczeniowej na taką fizykę, nie wspominając o ubogich kontrolerach. Bardzo ładnie to widać na przykładzie serii Battlefield, kiedy wraz z premierą Battlefield: Bad Company rozpoczął się regres tej serii.
Były już przeszło 10 lat temu, a potem uznali, że bardziej opłaca się robić gry multiplatformowo z myślą o konsolach. Gry cofnęły się w rozwoju, bo konsole nie miały dość mocy obliczeniowej na taką fizykę, nie wspominając o ubogich kontrolerach. Bardzo ładnie to widać na przykładzie serii Battlefield, kiedy wraz z premierą Battlefield: Bad Company rozpoczął się regres tej serii.
no te kurwy konsolowce niezle nam opoznili rozwoj
Były już przeszło 10 lat temu, a potem uznali, że bardziej opłaca się robić gry multiplatformowo z myślą o konsolach. Gry cofnęły się w rozwoju, bo konsole nie miały dość mocy obliczeniowej na taką fizykę, nie wspominając o ubogich kontrolerach. Bardzo ładnie to widać na przykładzie serii Battlefield, kiedy wraz z premierą Battlefield: Bad Company rozpoczął się regres tej serii.
Pamiętam bad company i fizykęzniszczeń. Potem zmieniło się w szerogowo-platformówkę.