📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 18:42
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
2024-11-16, 22:22
🔥
Dwa cwaniaki
- teraz popularne
🔥
Friendly fire (dzik na strzelnicy)
- teraz popularne
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Dobrze, że nikt nie zapierdalał na lewym pasie bo nie skończyło by się tylko na rozjebanym samochodzie.. a kierowca tira to kurwa i chuj, nie dość, że spowodował wypadek to jeszcze spierdolił..
Widzę że kurwa zaawansowana jaskra panuje na sadisticu. Kierowca Lupo niby co miał kurwa zrobić ?? Przyśpieszyć i wjechać w Tira z przodu czy nagle dać po hamulcach i pozwolić aby osobówka z tyłu mu w dupę wjechała. A pan w Tirze to dodatkowo miał kurwa chyba sklerozę skoro nie pamiętał iż gdzieś z boku ma lupo...
widzę ze wiekszość tutaj w ogole nie powinna wsiadać do jakikolwiek pojazdu mechanicznego a nawet na wrotki, skoro twierdzicie ze wina typa z osobówki...ja pierdole jakie zakute łby
3 strony komentarzy, a większość to idioci...
po pierwsze - kierowca Lupo jechał w pełni poprawnie. Jadąc wolno zajął skrajny prawy pas umożliwiając innym wyprzedzanie. Sam przez pewien czas miałem dostawczaka, którym przy pełnym załadunku jechałem sobie 80km/h po autostradzie - po to są trzy pasy, żeby inni mieli miejsce na wyprzedzanie.
po drugie - kierowca ciężarówki, jak nie miał pewności czy nie ma nikogo w martwym punkcie powinien zwolnić lub przyspieszyć, aby się upewnić co do tego. Bardzo często jest też dołączone małe lustereczko sferyczne, które eliminuje problem martwego punktu - ciężko stwierdzić, czy w tym tirze było, ale jest ku temu duże prawdopodobieństwo.
po trzecie - lupo to samochód jak każdy inny, a jego wielkość nie ma tu znaczenia. Przy braku tego lustereczka, o którym powyżej, w martwym punkcie można się zmieścić nawet hummerem. A skoro już czepiamy się wielkości auta, to poszkodowany równie dobrze mógł jechać fordem GT40, Audi TT, Mercedesem SLK albo Hondą S2000 - to auta o podobnych wymiarach (choć znacznie niższe). Już sobie wyobrażam ile wtedy tryskałoby jadu w stronę kierowcy ciężarówki. Że już nie wspomnę co by się działo gdyby to było BMW M1 albo Z1
po czwarte - nie ma opcji, żeby kierowca ciężarówki nie zauważył, że spowodował wypadek, a to już jest ucieczka z miejsca wypadku, co powinno skutkować natychmiastowym zabraniem prawa jazdy takiemu delikwentowi. Nigdy nie wiadomo, co następnym razem znajdzie się w jego martwym punkcie.
po pierwsze - kierowca Lupo jechał w pełni poprawnie. Jadąc wolno zajął skrajny prawy pas umożliwiając innym wyprzedzanie. Sam przez pewien czas miałem dostawczaka, którym przy pełnym załadunku jechałem sobie 80km/h po autostradzie - po to są trzy pasy, żeby inni mieli miejsce na wyprzedzanie.
po drugie - kierowca ciężarówki, jak nie miał pewności czy nie ma nikogo w martwym punkcie powinien zwolnić lub przyspieszyć, aby się upewnić co do tego. Bardzo często jest też dołączone małe lustereczko sferyczne, które eliminuje problem martwego punktu - ciężko stwierdzić, czy w tym tirze było, ale jest ku temu duże prawdopodobieństwo.
po trzecie - lupo to samochód jak każdy inny, a jego wielkość nie ma tu znaczenia. Przy braku tego lustereczka, o którym powyżej, w martwym punkcie można się zmieścić nawet hummerem. A skoro już czepiamy się wielkości auta, to poszkodowany równie dobrze mógł jechać fordem GT40, Audi TT, Mercedesem SLK albo Hondą S2000 - to auta o podobnych wymiarach (choć znacznie niższe). Już sobie wyobrażam ile wtedy tryskałoby jadu w stronę kierowcy ciężarówki. Że już nie wspomnę co by się działo gdyby to było BMW M1 albo Z1
po czwarte - nie ma opcji, żeby kierowca ciężarówki nie zauważył, że spowodował wypadek, a to już jest ucieczka z miejsca wypadku, co powinno skutkować natychmiastowym zabraniem prawa jazdy takiemu delikwentowi. Nigdy nie wiadomo, co następnym razem znajdzie się w jego martwym punkcie.
Nikt nie pisze że wina cioty w lupo, wedle przepisów prawa wina ciężarówki, to każdy debil z żółtymi papierami wie. ALE gdyby miał ciutke oleju w dyni to albo by podjechał do przodu ( mial kurwa miejscie, nie pierdolcie ze nie miał gdzie ) albo po prostu zwolnil swoją i tak już beznadziejną jazdę i gdyby był juz odpowiedni odstęp, to mrógnąłby światłami że tir może spokojnie sie pakować na lewy pas ( swoją drogą dla tirów, nie dla ciot w lupoczy innych matizach ).
Podsumowując :
W świetle przepisów wina ciężąrówki
W świetle logiki wina obydwu, z tymże baran w lupo gdyby jechal normalnie to uniknąłby potencjalnego zagrożenia.
Dziękuję, do widzenia.
PS. Up gdyby to był sportowy samochód to by lecial normalnie te 130 lewym pasem, chyba ze kierowca kupilby sobie sportowe auto żeby jechać 70 km/h - wtedy kulka mu w potylice i życie toczy się dlaej.
Podsumowując :
W świetle przepisów wina ciężąrówki
W świetle logiki wina obydwu, z tymże baran w lupo gdyby jechal normalnie to uniknąłby potencjalnego zagrożenia.
Dziękuję, do widzenia.
PS. Up gdyby to był sportowy samochód to by lecial normalnie te 130 lewym pasem, chyba ze kierowca kupilby sobie sportowe auto żeby jechać 70 km/h - wtedy kulka mu w potylice i życie toczy się dlaej.
chuj, nie martwe pole. mnie, jako kierowcę osobówki, gówno obchodzi martwe pole w ciężarówkach. analogicznie: jeśli wsiądę np. w sejczento van z zaklejonymi tylnymi szybami i cofając pod blokiem (w strefie zamieszkania) potrącę dziecko, to będzie moja wina czy dziecka? przecież ja nie widzę do tyłu a gnój widział, że jadę więc mógł uważać. od zawodowego kierowcy w dużym samochodzie chyba trzeba wymagać więcej, inaczej po co c+e i wszystkie kursy. a kwestia ucieczki to już takie skurwysyństwo, że głowa mała.
@up Chuj Cie martwe pole, ale samochód do kasacji. No chyba, że lubisz jeździć cudem myśli polskich blacharzy - 2 zespawane samochody i tona szpachli.
Miejcie wyjebane w martwe pola, miejcie wyjebane w pomyślunek na drodze, miejcie w to wszystko wyjebane. Ale to wasze i tak bezmózgie życie stawiacie na szali ^^
Kurwa, co za mielizna intelektualna. Debil w cięzarówce powinien był zauważyć że tam coś jedzie gdy był za nim, jeśli ma tak krótka pamięć to niech zajmie się transportem piachu na taczce. Po to jest ten prawy pas żeby mógł sobie jechać delikwent takim lupo, mógł być na dojazdówce chociażby. Druga rzecz, nawet gdyby tam by nie było tego lupo to ten debil w ciągniku by zostawił sobie b. mały margines błędu, przed nim i za nim byłby cięzki samochód na tyle blisko że byle przychamowanie i skończyło by się wypadkiem.
Kurwa, widze sami teoretycy jazdy, połowa z was chyba samochód kierowała co najwyżej w GTA.
Kurwa, widze sami teoretycy jazdy, połowa z was chyba samochód kierowała co najwyżej w GTA.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów