Nie od dziś wiadomo, że Polacy robią zajebiste gry. Po znakomitym roku 2011 (Wiedźmin 2, Dead Island, Bulletstorm, Anomaly: Warzone Earth czy Hard Reset) były dwa lata względnego spokoju - co nie oznacza że nie wychodziło nic, aż do teraz. Marudzicie że w niczym nie jesteśmy dobrzy? No to jest coś, gdzie zgniatamy całą Europę i pewnie 9/10 świata.
W roku 2014 wyjdzie mnóstwo świetnych polskich gier, a w śród nich:
Wiedźmin 3: Dziki Gon (CD Projekt RED) - najbardziej oczekiwana gra wg Golden Joystick 2013, "E3 2013 People's Choice Award" od IGNu i kilkadziesiąt innych nagród;
Dying Light i Hellraid (Techland) - na kolejną grę o zombie czeka pół świata;
Lords of the Fallen i Enemy Front (CI Games) - zwłaszcza LotF zapowiada się przekozacko;
The Vanishing of Ethan Carter (The Astronauts) - studio założone przez trzon nieistniejącego już People Can Fly (Painkiller, Gears of War na PC, Bulletstorm i ostatnie Gears of War: Judgment);
Raven's Cry (Reality Pump) - to oni stoją za świetnym Two Worlds II;
Worlds of Magic (Wastelands Interactive) - dwa razy zebrali kasę na Kickstarterze;
Godfire: Rise of Prometheus (Vivid Games) - po olbrzymim sukcesie Real Boxing i współpracą z NVidią, robią nową, ciekawie zapowiadającą się grę;
Darkwood (Acid Wizard Studio) - gra indie, która zebrała kasę na Indiegogo;
Fortnite (Epic Games Poland) - przekształcone z People Can Fly studio, tworzy swoją pierwszą grę;
A w zanadrzu są jeszcze: Another Case Solved (Ars Thanea Games), Rambo: The Video Game (Teyon), Afterfall: Reconquest (Intoxicate Studios), Basement Crawl (Bloober Team), Race to Mars (Intermarum), Rascal Rider (Cameleon-labs), The Mims Beginning (Squatting Penguins), MouseCraft (Crunching Koalas), SpaceCom (one2tribe)...
Wiele z nich to indyki, kilka zebrało kasę na platformach finansowania społecznościowego, kilka wystartowało na Stream Greenlight...
Źródło: własne + hcgamer(dot)pl
W roku 2014 wyjdzie mnóstwo świetnych polskich gier, a w śród nich:
Wiedźmin 3: Dziki Gon (CD Projekt RED) - najbardziej oczekiwana gra wg Golden Joystick 2013, "E3 2013 People's Choice Award" od IGNu i kilkadziesiąt innych nagród;
Dying Light i Hellraid (Techland) - na kolejną grę o zombie czeka pół świata;
Lords of the Fallen i Enemy Front (CI Games) - zwłaszcza LotF zapowiada się przekozacko;
The Vanishing of Ethan Carter (The Astronauts) - studio założone przez trzon nieistniejącego już People Can Fly (Painkiller, Gears of War na PC, Bulletstorm i ostatnie Gears of War: Judgment);
Raven's Cry (Reality Pump) - to oni stoją za świetnym Two Worlds II;
Worlds of Magic (Wastelands Interactive) - dwa razy zebrali kasę na Kickstarterze;
Godfire: Rise of Prometheus (Vivid Games) - po olbrzymim sukcesie Real Boxing i współpracą z NVidią, robią nową, ciekawie zapowiadającą się grę;
Darkwood (Acid Wizard Studio) - gra indie, która zebrała kasę na Indiegogo;
Fortnite (Epic Games Poland) - przekształcone z People Can Fly studio, tworzy swoją pierwszą grę;
A w zanadrzu są jeszcze: Another Case Solved (Ars Thanea Games), Rambo: The Video Game (Teyon), Afterfall: Reconquest (Intoxicate Studios), Basement Crawl (Bloober Team), Race to Mars (Intermarum), Rascal Rider (Cameleon-labs), The Mims Beginning (Squatting Penguins), MouseCraft (Crunching Koalas), SpaceCom (one2tribe)...
Wiele z nich to indyki, kilka zebrało kasę na platformach finansowania społecznościowego, kilka wystartowało na Stream Greenlight...
Źródło: własne + hcgamer(dot)pl