📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
28 minut temu
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
2025-01-04, 11:41
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Pierwszy po wyborze linii w zakręcie nie mógł inaczej skończyć hehe
a 5:05 wszystkie mustangi na jednym filmie hehehe
a 5:05 wszystkie mustangi na jednym filmie hehehe
djted napisał/a:
4:40 dobre pytanie. Kogo bład?
W świetle prawa w TEJ sytuacji wina skracającego.
______________
Chciałbym abyśmy w Polsce mieli taką samą politykę imigracyjną jaką ma Izrael.
Mój kolega miał sytuację tak jak w 4:40. On był wyprzedzającym. Mandat dostał za wyprzedzanie w niedozwolonym miejscu, a skręcający za spowodowanie kolizji bo nie upewnił się czy może bezpiecznie wykonać manewr. Chociaż tutaj są przerywane i brak znaków o jakimkolwiek skrzyżowaniu, więc zdecydowanie skręcający jest winny.
.......... napisał/a:
W świetle prawa w TEJ sytuacji wina skracającego.
W świetle prawa to obaj są winni, bo skręcający z dużym wyprzedzeniem sygnalizował zamiar skrętu.
1. Nie można skręcać, jeśli nie jest się pewnym, że nikogo tam nie ma.
2. Nie można wyprzedzać z lewej strony pojazdu, który sygnalizuje zamiar skrętu w lewo.
Primo6 napisał/a:
W świetle prawa to obaj są winni, bo skręcający z dużym wyprzedzeniem sygnalizował zamiar skrętu.
1. Nie można skręcać, jeśli nie jest się pewnym, że nikogo tam nie ma.
2. Nie można wyprzedzać z lewej strony pojazdu, który sygnalizuje zamiar skrętu w lewo.
Nie pierdol: przy takim oznakowaniu poziomym JEDYNYM winnym jest skręcający: nie upewnił się, czy lewy pas jest wolny. W przypadku, gdyby linia była ciągła (=zakaz wyprzedzania) winnym byłby wyprzedzający, ale w tej sytuacji on podjął manewr w momencie, kiedy były spełnione wszelkie przesłanki do bezpiecznego wyprzedzania.
Przyjrzy się dokładnie: wyprzedzający od DAWNA był na lewym pasie, a skręcający nie upewnił się, czy ten pas jest wolny...
1:40 Piękny manewr z przyczepką Od razu mi przyszło na myśl:
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów