To właśnie dzięki takim nagraniom wszyscy mamy niepowtarzalną okazję uczyć się na błędach innych.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:27
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:19
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Z tym dzikiem w 2.00 to kara za słuchanie takiej pseudo muzyki.
Nawet dzik wolał popełnić samobójstwo.
Nawet dzik wolał popełnić samobójstwo.
~Velturek napisał/a:
Na szkoleniach powinny być obowiązkowe nauki praktyczne na matach poślizgowych. Tak samo powinni w praktyce chociaż jedną godzinę mieć poświęconą aquaplaningowi.
Na Islandii mamy , co prawda na nowiutkich golfach z SRS i innymi duperelami ,ale są.
Jaki morał z tych filmików (poślizgi)? Nie ma
chujowych aut, są chujowe opony i brak wyobraźni.
akuel napisał/a:
No nie zgodzę się z Tobą w pełni. Systemy Cię nie wyprowadzą zawsze. Gdyby tak było to nowe auta nie wpadały by w poślizgi i nie rozbijały się po rowach. Do tego trzeba mieć dalej trochę pomyślunku i umiejętności, bo auto nic za nas nie zrobi samo.
Zgadza sie, mnie na Okuskoli 3 (obowiązkowa szkoła bezpiecznej jazdy) na poślizgu w zakręcie (golf przednionapędowy) w chuja robił SRS, w momencie kiedy dupa zaczynała uciekać dociskałem pedał gazu, a SRS dohamowwywał jedno z napędowych kół co prowadziło do gwałtownego niekontrolowanego obrotu 360stopni. Poprostu SRS nie rozumiał co zamierzam zrobić i działał przeciwnie. W momenicie, kiedy SRS już był "spalony" -SRS pali się ,że jest nie aktywny (po zatrzymaniu auta trzeba zrestartować system poprzez wyłączenie i włączenie silnika) po kolejnym poślizgu manewr wyprowadzenia już wychodził. Ten system może się sptrawdza w poślizgu na prostej drodze , ale na zakręcie nie polecam.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów