18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (2) Soft (2) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 8:04
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 0:20
Avatar
SprytnySkurwiel 2024-10-07, 23:22 1
Nic dodać, nic ująć.

Zgłoś
Avatar
Antoni79 2024-10-08, 7:03
Anal_Intruder_69 napisał/a:

Łeb między torami, łydki na szynie Geniusz!
To, że przeżył jest więcej niż pewne. Teraz dwie opcje:
1. Będzie kaleką bez perspektyw do końca swojego życia, bo w gównokrajach to ani zasiłku ani nic. Powinien za to się modlić, żeby go nie obciążyli różnymi kosztami. Do tego co wycierpi to jego.
2. Będzie umierał tygodniami z powodu gangreny, czy innego syfa, bo w krajach trzeciego świata służba zdrowia niby jest - ale każdy wytrawny Sadol wie, jak wygląda



Ale Ty pesymista jesteś. Ja myślę, że akcja zakończona powodzeniem. Ja myślę że też nikt tam za bardzo nie pozwoli ludziom spóźnić się do pracy. Odsuną tylko na bok. Bywa, że pociąg w ogóle się nie zatrzyma tylko zgłosi i jedzie dalej. Następni sprzątają. Na 1,5 mld ludności takie zdarzenia występują pewnie co 1000 km, bo oni po tych torach łażą jak w Polsce łosie po szosie.
Zgłoś
Avatar
Kidl3r 2024-10-08, 8:44
Też mnie w szkole uczono, jak przechodzisz przez ulicę upewnij się czy coś jedzie. Wpierw spójrz w lewo, potem w prawo. potem jeszcze raz w lewo.
Kolega również świetnie się rozeznał przed przyjazdem pociagu.
Zgłoś
Avatar
Piesinger 2024-10-08, 14:19
Mógł wybrać inną okolicę. Teraz zamiast współczucia jest wkurw, bo ludzie nie będą mogli przejść na drugą stronę z powodu zablokowania przejazdu
Zgłoś
Avatar
Qubec 2024-10-08, 21:45
Ten maszynista spokojnie mogl zahamować przed gościem ewentualnie zsunął y go zderzakiem. Przy takiej prędkości Ale tam widać że pociąg w ogóle nie hamuje. Jedzie sobie po gościu ciągnąć go albo miażdżąc. To trzeba mieć lep zryty.
Zgłoś
Avatar
Bul_od_bytu 2024-10-09, 4:06
Qubec napisał/a:

Ten maszynista spokojnie mogl zahamować przed gościem ewentualnie zsunął y go zderzakiem. Przy takiej prędkości Ale tam widać że pociąg w ogóle nie hamuje. Jedzie sobie po gościu ciągnąć go albo miażdżąc. To trzeba mieć lep zryty.



To nie gra w SimCity. Tu pociągi nie zatrzymują się w miejscu. Gość jest trupem więc maszynista słusznie zrobił, że zatrzyma się dopiero za przejazdem bo i tak nie ma co ratować.
Zgłoś
Avatar
Qubec 2024-10-09, 9:50
Bul_od_bytu napisał/a:

To nie gra w SimCity. Tu pociągi nie zatrzymują się w miejscu. Gość jest trupem więc maszynista słusznie zrobił, że zatrzyma się dopiero za przejazdem bo i tak nie ma co ratować.


Ile on mógł mieć na liczniku? 40km/h. Max. Nie hamuje bo nie ma odpowiedzialności. Jak ktoś ewidentnie się położył pod lokomotywę to widać że jest pewny tego co robi. W Polsce maszynista widząc na torach takiego ananasa dziwnie zachowującego się rozpocząłby hamowanie nagle.(Chyba że byłby na łuku i go nie widział) mając świadomość tego wszystkiego co go czeka prokurator policja itd. woli robić to z daleka. Pociąg mający hamulce szybko działające jest w stanie zatrzymać pociąg z takiej prędkości w parę metrów. Pójdź na stację i zobacz jak hamuje pociąg pospieszny. Że 120 km/h jest w stanie zatrzymać się w 200 metrów. A czym szybkość mniejsza klocki mocniej dolegają i bardziej hamują.
Zgłoś
Avatar
Bul_od_bytu 2024-10-09, 13:10
@Qubec: Pełen skład wyhamuje ze 120 kmh do zera na dystansie 200 metrów? Widzę, że z fizyki też jesteś dobry

Nawet gdyby gdziekolwiek prawa fizyki pozwoliły na to co mówisz to więcej ofiar takiego hamowania byłoby w pociągu niż pod nim
Zgłoś
Avatar
Michal1970 2024-10-09, 16:31
Ale co z butami? Spadły?
Zgłoś
Avatar
Lolo686 2024-10-09, 19:06
TwójCzarnyPan napisał/a:

Jebany przegryw oczywiście musiał się zemścić na przypadkowych ludziach i utrudnić im życie. Jego flaki i głowę powinni powiesić przy tym przejeździe żeby odstraszyć potencjalnych naśladowców.
Chcesz się zabić, to zrób to kurwa po cichu zamiast wkurwiać ludzi!



Moze chcial tak a nie inaczej, odpierdol sie od typa
Zgłoś
Avatar
Qubec 2024-10-10, 9:55
Bul_od_bytu napisał/a:

@: Pełen skład wyhamuje ze 120 kmh do zera na dystansie 200 metrów? Widzę, że z fizyki też jesteś dobry
Nawet gdyby gdziekolwiek prawa fizyki pozwoliły na to co mówisz to więcej ofiar takiego hamowania byłoby w pociągu niż pod nim



No tak co ja mogę dyskutować w sprawie praw fizyki. Długości hamowania itd. No przecież ja jestem laik. Poczytałem sobie o pociągach trochę i mało wiem. Więc Ostatnio 600ton na haku tarcza stój 85 km/h pierwszy stopień hamowania. i 300-400m stoimy. Ale spokojnie to tylko nastawienie na G. A co mówiąc jak by było R+Mg lub elektrodynamiczne?!. No ale cóż. Prawa fizyki i instrukcje mówią o długości hamowania 1000 metrów. Pojeździe i pogadaj.
Zgłoś
Avatar
Bul_od_bytu 2024-10-11, 10:52
@Qubec: Chyba główny problem tkwi w tym, że porównujemy technologię zachodnią z ciapatym ulepem z hamulcami z gównolitu.
Co do twojego przykładu to 600 ton jest raczej małą masą jak na standardy kolejowe i co za tym idzie to droga hamowania, która jest proporcjonalnie krótsza potwierdza to co piszesz.

Nie wiem do jakiej kategorii zalicza się osobowy pociąg przeładowany brudasami po dach, ale biorąc to pod uwagę i stan techniczny tamtejszego taboru to można przyjąć, że ich osobowy hamuje tak szybko jak nasz towarowy jadący z maksymalną dozwoloną
Zgłoś
Avatar
Qubec 2024-10-11, 11:31
Bul_od_bytu napisał/a:

@: Chyba główny problem tkwi w tym, że porównujemy technologię zachodnią z ciapatym ulepem z hamulcami z gównolitu.
Co do twojego przykładu to 600 ton jest raczej małą masą jak na standardy kolejowe i co za tym idzie to droga hamowania, która jest proporcjonalnie krótsza potwierdza to co piszesz.
Nie wiem do jakiej kategorii zalicza się osobowy pociąg przeładowany brudasami po dach, ale biorąc to pod uwagę i stan techniczny tamtejszego taboru to można przyjąć, że ich osobowy hamuje tak szybko jak nasz towarowy jadący z maksymalną dozwoloną



Na jakie standardy kolejowe? Towarowe tak mała. Na pospieszne już duza. Np najdłuższy pociąg w Polsce liczy 14-16 wagonów. I policz wagon średnio waży 50ton. Więc 700-800 ton waży skład. Zazwyczaj pociągi pospieszne ważą 200-400ton. I ma około hamowane rzędu 1 wag 113 ton. Liczysz procent hamowania. Co do kolei w Indii to masz takie coś jak uic i indie i inne państwa tam naleza. A hamulec pneumatyczny wynaleźli w 19 wieku. Więc jak mas na myśli pociągi w Indiach to one muszą mieć hamulce. Co jedyne to mogą mieć słabej jakości ale i tak maszynista musi wyhamować przed semaforem. Gdyby tego nie zrobił i zderzył się pociąg z innym pociągiem wiążącym parę tys ludzi to takiego maszynistę jakby nie zginął tam to by zabili lokalni. Drugiej strony kiedy słyszałeś o wypadku z Indii. Bo ja jak na razie Czechy Niemcy. I to średnio co chwila. A tam cisza. Bo wątpię by ktoś przemilczał jakby zginęło np 5 tys ludzi.
Zgłoś