18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (3) Soft (4) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:48
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 4:40
🔥 Śmierć na tankowcu - teraz popularne
Postępowa Europa
weltmajster • 2016-04-08, 21:02
Do celi więzienia w Berlinie wprowadzono nowego więźnia. Po chwili krępującej ciszy rezydent pyta nowicjusza:
-Ile i za co?
- 3 lata za ubranie choinki na święta w mojej kancelarii. Obraza uczuć mniejszości muzułmańskiej. A Pan?
- Jestem lekarzem, dostałem 5 za dyskryminację rasową. Zapytałem murzyna czy wypisać mu L4.

Tak, nie mam pojęcia jak się nazywa niemiecki druk zwolnienia z pracy, wymyślone na potrzebę suchara. Pozdrawiam.
Zgłoś
Avatar
Cezz999 2016-04-08, 21:10 4
A najśmieszniejsze jest to, że to wcale nie jest śmieszne
Zgłoś
Avatar
s................6 2016-04-08, 21:17 11
Pozwolę sobie zacytować bardzo inteligentny cytat mego autorstwa
"Niech już wreszcie pierdolnie jakaś atomówka albo meteoryt co zdziesiątkuję ludzkość bo poziom spierdolenia umysłowego i syndromu niedopchnięcia osiągnął już dawno apogeum. Czas na reset albo format tego zjebanego gatunku, którego celem jest tylko bycie NAJ"
Zgłoś
Avatar
i................y 2016-04-08, 22:10 1
Za użycie słowa "murzyn" dopiszą mu jeszcze rok.
Zgłoś
Avatar
mazin 2016-04-08, 22:54 2
Zmartwię autora - u nas też te druki nie nazywają się L4. Od osiemnastu lat to są druki ZLA.
Zgłoś
Avatar
spiepszaj_dzbanie 2016-04-09, 1:02 1
weltmajster napisał/a:

Do celi więzienia w Berlinie wprowadzono nowego więźnia. Po chwili krępującej ciszy rezydent pyta nowicjusza:
-Ile i za co?
- 3 lata za ubranie choinki na święta w mojej kancelarii. Obraza uczuć mniejszości muzułmańskiej. A Pan?


- A ja znalazłem się tu przypadkiem. Niewinny jestem.
Zgłoś
Avatar