Kamerka na kasku saneczkarza z Soczi.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 4:02
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 2:11
🔥
Karyna I Sebix
- teraz popularne
🔥
Menel pedofil
- teraz popularne
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
jest moc
0,30 kolo z radarem zbiera plon
Goscie maja jaja. Jeden maly blad i lecisz w sina dal bez kontroli jak kukla.
@up no nie wiem mi się wydaje, że w saneczkarstwie margines błędu jest dość duży i tory sa tak wyprofilowane, że ciężko się chyba wypierdolić.
@2up Pewnie masz racje, ja sie w sumie nie znam na saneczkarstwie. Mimo to uwazam ze zawodnicy uprawiajacy ten sport musza cechowac sie odwaga zeby bujnnac sie na taka predkosc.
W jaki sposób oni wykręcają lepsze czasy?? Kwestie aerodynamiczne czy co ? :/
ale jak wylecisz z toru, to nie ma zmiłuj się
@up
jest dużo aspektów zbierających się w jedność jaką jest wynik końcowy, np, sam rozbieg już dużo wnosi, każde wyjście z zakrętu to dodatkowe czasy bo zależy jak się wstrzelą, często zdarza im się odbijać od ścian co na prostym odcinku zabiera ok 10-15 km/h prędkości. Zawodnicy kierują, hamują, wychylają (tak jak mówiłeś aerodynamika). Największy wpływ ma oczywiście rozwijana prędkość którą tu się tak każdy jara i doświadczenie wspierające technikę wykonania. ;d Ale powiem tak leżenie na kanapkę w sankach w składzie dwa razy parówka nie jest spoko. Wgl nie jest. ;D
jest dużo aspektów zbierających się w jedność jaką jest wynik końcowy, np, sam rozbieg już dużo wnosi, każde wyjście z zakrętu to dodatkowe czasy bo zależy jak się wstrzelą, często zdarza im się odbijać od ścian co na prostym odcinku zabiera ok 10-15 km/h prędkości. Zawodnicy kierują, hamują, wychylają (tak jak mówiłeś aerodynamika). Największy wpływ ma oczywiście rozwijana prędkość którą tu się tak każdy jara i doświadczenie wspierające technikę wykonania. ;d Ale powiem tak leżenie na kanapkę w sankach w składzie dwa razy parówka nie jest spoko. Wgl nie jest. ;D
Trochę tłumaczenia:
Margines błędu musi być prawie zerowy gdyż powiedzmy masz jeden wiraż, następnie masz odbitkę a potem kolejny duży wiraż, to jeśli z tej odbitki nie zejdziesz dobrze to tracisz po 1 prędkość, po 2 zjebałeś wiraż już na poprzednim wirażu.
Saneczkarstwo polega na dobrym starcie oraz na idealnym wejściu i wyjściu z wirażu.
-Źle wejdziesz - tracisz prędkość
-Źle wyjdziesz - albo Cie wyrzuca i się wywalasz, albo tracisz prędkość
Co do odbijania się:
Masz do wyboru dać nogi na lód i zniszczyć buty za kilkaset euro robione na specjalne zamówienie lub się lekko odbić i wyrównać - obydwie te rzeczy skutkują stratą prędkości.
Co do błędu i latania w siną dal:
Chuja prawda że błąd i lecisz, albo się obijasz albo wywracasz
Uprzedzam pytania jak się tym steruje:
Poprzez płozy, minimalnie naciskamy lewą płozę to skręcamy w prawo, minimalnie naciskamy prawą to skręcamy w lewo. Jeśli chcemy podtrzymać się na wirażu (czyt. jedziesz środkiem wirażu a nie latasz od dołu do góry co idealnie potrafi nasz olimpijczyk) to przytrzymujemy tą płozę naciśniętą aż do zejścia z wirażu. Z wirażu trzeba schodzić już mniej więcej w 60% wirażu.
Margines błędu musi być prawie zerowy gdyż powiedzmy masz jeden wiraż, następnie masz odbitkę a potem kolejny duży wiraż, to jeśli z tej odbitki nie zejdziesz dobrze to tracisz po 1 prędkość, po 2 zjebałeś wiraż już na poprzednim wirażu.
Saneczkarstwo polega na dobrym starcie oraz na idealnym wejściu i wyjściu z wirażu.
-Źle wejdziesz - tracisz prędkość
-Źle wyjdziesz - albo Cie wyrzuca i się wywalasz, albo tracisz prędkość
Co do odbijania się:
Masz do wyboru dać nogi na lód i zniszczyć buty za kilkaset euro robione na specjalne zamówienie lub się lekko odbić i wyrównać - obydwie te rzeczy skutkują stratą prędkości.
Co do błędu i latania w siną dal:
Chuja prawda że błąd i lecisz, albo się obijasz albo wywracasz
Uprzedzam pytania jak się tym steruje:
Poprzez płozy, minimalnie naciskamy lewą płozę to skręcamy w prawo, minimalnie naciskamy prawą to skręcamy w lewo. Jeśli chcemy podtrzymać się na wirażu (czyt. jedziesz środkiem wirażu a nie latasz od dołu do góry co idealnie potrafi nasz olimpijczyk) to przytrzymujemy tą płozę naciśniętą aż do zejścia z wirażu. Z wirażu trzeba schodzić już mniej więcej w 60% wirażu.
Gacie pełne od samego patrzenia
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów