Jestem studentem prawa. Mam przed sobą jeszcze 2,5 ciężkich studiów i od roku do 6 lat jeszcze cięższej aplikacji po której wbrew obiegowej opinii będę chuja zarabiał. A ten głupek w jedną noc robiąc z siebie kretyna zarobi więcej niż ja przez całe życie. Żart goni żart, a ironia ironie;)
Ja wiem, że już wszyscy cię tu cytowali, ale panie "tata mi powiedział że po prawie będę mądry i bogaty" przeczytaj sobie biografię tego człowieka, co? Później pisz pierdoły w internecie ile wlezie.
Jestem studentem prawa. Mam przed sobą jeszcze 2,5 ciężkich studiów i od roku do 6 lat jeszcze cięższej aplikacji po której wbrew obiegowej opinii będę chuja zarabiał. A ten głupek w jedną noc robiąc z siebie kretyna zarobi więcej niż ja przez całe życie. Żart goni żart, a ironia ironie;)
Straszne, jak chcesz się pożalić to pisz do brawo...
No fajnie piszę się takie zajebiste komętarze na necie zamiast ruszyć dupsko do roboty lub iść na porządne studia. I oczysiście w Polsce jest tak że robota jest po znajmości ale to doprowadza do tego że mamy chujowych lekarzy, budowlańców itd. bo ludzie albo stwierdzają że wszystko jest po znajomości i nic nie robią albo że i tak mają znajomości więc w sumie nic nie muszą umieć efektem czego całe państwo chujowo funkcjonuje co jest szpilką w dupie nas wszystkich. Jedyne koment z którym się zgadzam to ten o wyjeździe za granice i tam zarabianiu tylko że i tak w większości przypadków nawet jak ktoś robi za granicą to będzie dotrzymywać polską emeryturę o czym i tak większość nie wie. Generalnie podejście na zasadzie podejście typu "w Polsce wszystko jest po znajomości, gówno będę robić i lepiej siedzieć przy kopie i trzebać konia" jest żałosne. W gróńcie rzeczy kumaty człowiek zawsze znajdzie sobie robotę i pomału dojdzie do takiej pęsji jaką chciałby mieć. Po prostu trzeba ruszyć dupsko od komputera
chciało Ci się tyle pisać wiedząc, że nikt tego nie przeczyta?
chciało Ci się tyle pisać wiedząc, że nikt tego nie przeczyta?