Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
...
co mają przeciążenia do jazdy wprost ?
od razu widać że grzeje się bardziej prawe koło poza tym, ustawione są w ten sposób / \
Obrazek
1. Piszesz jedno masz na myśli drugie...
2. Taką zbieżność specjalnie ustawiają dla lepszej przyczepności, zainteresuj się trochę F1 dopiero później się wypowiadaj.
P.S: to że opona robi się bardziej czerwona na zakrętach to nie powód zbieżność...
Co do samego ustawienia kół w ten sposób / \ nic nie mam, to było stwierdzenie i wiem w jakim celu się je tak ustawia
jednak nie pasuje mi to że prawe koło się bardziej grzeje przy jedzie wprost co teoretycznie wskazuje na złe ustawienie kół względem siebie - mówię tu o obu osiach
Wyraziłem się niezgrabnie
Co do samego ustawienia kół w ten sposób / \ nic nie mam, to było stwierdzenie i wiem w jakim celu się je tak ustawia
jednak nie pasuje mi to że prawe koło się bardziej grzeje przy jedzie wprost co teoretycznie wskazuje na złe ustawienie kół względem siebie - mówię tu o obu osiach
Koła nie są źle ustawione - zresztą wierz mi, na tym poziomie zaawansowania nikt by sobie nie pozwolił na takie niedopatrzenia. Różnica w nagrzaniu opon na prostej wynika z tego, że Monza jest torem prawoskrętnym (obraz na filmiku jest odwrócony w poziomie, lewa opona jest prawą) i lewa opona na dystansie okrążenia jest bardziej rozgrzana. Wychodząc z prawego zakrętu lewa opona ma wyższą temperaturę początkową, dlatego jest bardziej nagrzana również na prostej.
Jestę ekspertę.
Koła nie są źle ustawione - zresztą wierz mi, na tym poziomie zaawansowania nikt by sobie nie pozwolił na takie niedopatrzenia. Różnica w nagrzaniu opon na prostej wynika z tego, że Monza jest torem prawoskrętnym (obraz na filmiku jest odwrócony w poziomie, lewa opona jest prawą) i lewa opona na dystansie okrążenia jest bardziej rozgrzana. Wychodząc z prawego zakrętu lewa opona ma wyższą temperaturę początkową, dlatego jest bardziej nagrzana również na prostej.
Jestę ekspertę.
właśnie to chciałem mu napisać teraz
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów