18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (1) Soft (1) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:51
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 14:20
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 23:12
Avatar
Lukasz2525 2013-09-07, 18:28 2
Bardziej się nie znam , napisałem co pomyślałem
Zgłoś
Avatar
sauerps 2013-09-07, 18:32
chujowa zbieżność
Zgłoś
Avatar
rysiek0 2013-09-07, 18:38 1
Piankos napisał/a:



...
co mają przeciążenia do jazdy wprost ?
od razu widać że grzeje się bardziej prawe koło poza tym, ustawione są w ten sposób / \
Obrazek



1. Piszesz jedno masz na myśli drugie...

2. Taką zbieżność specjalnie ustawiają dla lepszej przyczepności, zainteresuj się trochę F1 dopiero później się wypowiadaj.

P.S: to że opona robi się bardziej czerwona na zakrętach to nie powód zbieżność...
Zgłoś
Avatar
pawel1550 2013-09-07, 18:41
Zbieżność jest ustawiona tak, żeby w zakręcie opony stykały się jak największą powierzchnią z torem.
Zgłoś
Avatar
BiałyJeleń 2013-09-07, 19:01
Wyraziłem się niezgrabnie
Co do samego ustawienia kół w ten sposób / \ nic nie mam, to było stwierdzenie i wiem w jakim celu się je tak ustawia
jednak nie pasuje mi to że prawe koło się bardziej grzeje przy jedzie wprost co teoretycznie wskazuje na złe ustawienie kół względem siebie - mówię tu o obu osiach
Zgłoś
Avatar
modyf 2013-09-07, 19:30
zbieżność czy nie, mi też się wydaje, że prawe koło grzeje się szybciej i bardziej.
Zgłoś
Avatar
ksz-ksz 2013-09-07, 19:51 4
Piankos napisał/a:

Wyraziłem się niezgrabnie
Co do samego ustawienia kół w ten sposób / \ nic nie mam, to było stwierdzenie i wiem w jakim celu się je tak ustawia
jednak nie pasuje mi to że prawe koło się bardziej grzeje przy jedzie wprost co teoretycznie wskazuje na złe ustawienie kół względem siebie - mówię tu o obu osiach


Koła nie są źle ustawione - zresztą wierz mi, na tym poziomie zaawansowania nikt by sobie nie pozwolił na takie niedopatrzenia. Różnica w nagrzaniu opon na prostej wynika z tego, że Monza jest torem prawoskrętnym (obraz na filmiku jest odwrócony w poziomie, lewa opona jest prawą) i lewa opona na dystansie okrążenia jest bardziej rozgrzana. Wychodząc z prawego zakrętu lewa opona ma wyższą temperaturę początkową, dlatego jest bardziej nagrzana również na prostej.

Jestę ekspertę.
Zgłoś
Avatar
boberm 2013-09-07, 20:22
Serio mocno rozgrzana opona na zakręcie zaraz po wyjściu z niego momentalnie stygnie ?
Zgłoś
Avatar
Yasiu99 2013-09-07, 20:27 2
@up

Bo wiater ją owiewa.
Zgłoś
Avatar
Zielonek92 2013-09-07, 20:35
Powiem ci że zajebiście sie oglądało
Zgłoś
Avatar
rysiek0 2013-09-07, 20:43
faltaunakaha napisał/a:


Koła nie są źle ustawione - zresztą wierz mi, na tym poziomie zaawansowania nikt by sobie nie pozwolił na takie niedopatrzenia. Różnica w nagrzaniu opon na prostej wynika z tego, że Monza jest torem prawoskrętnym (obraz na filmiku jest odwrócony w poziomie, lewa opona jest prawą) i lewa opona na dystansie okrążenia jest bardziej rozgrzana. Wychodząc z prawego zakrętu lewa opona ma wyższą temperaturę początkową, dlatego jest bardziej nagrzana również na prostej.

Jestę ekspertę.



właśnie to chciałem mu napisać teraz
Zgłoś
Avatar
n1troo 2013-09-07, 21:02 3
Teraz nagle wszyscy są ekspertami od zbieżność opon i termowizji. Uwielbiam ten internet, nawet gimnazjalista może być kimś
Zgłoś
Avatar
ksz-ksz 2013-09-07, 21:12
@up, nie jesteś ekspertem to się nie odzywaj, w tym temacie wypowiadają się eksperci
Zgłoś
Avatar
ellsworth 2013-09-07, 21:33
Bez skali jest to tylko kolorowanka dla przedszkolaków. Jaka jest amplituda? 1 stopień? 10 stopni? 100 stopni?
Zgłoś
Avatar
pheterh001 2013-09-07, 22:04 1
Jestem ekspertem - GP Turcji, tam opony mocno po piździe dostają.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie