Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
i co tylko opony są gorące ? a oświetlony słońcem asfalt ma temperaturę bliską zeru absolutnemu?
przypuszczam że otoczenie zostało wycięte podczas obróbki, bo przeszkadzałoby w obserwowaniu opon, o które tutaj przecież chodzi.
Ma źle zbieżność bo bardziej ściera prawą oponę
a przeciążeń nie bierzesz pod uwagę?
i co tylko opony są gorące ? a oświetlony słońcem asfalt ma temperaturę bliską zeru absolutnemu?
Temperatura asfaltu na Monzy za pewne <50 st. C, natomiast temperatura opony w momencie osiągnięcia maksymalnej wartości wynosi ok. 180 st. C. Stąd ta różnica.
Chyba nie w podczerwienie , tylko w termowizji...
Oczywiście masz rację. Mój błąd. Niestety nie mogę go już poprawić.
Chyba nie w podczerwienie , tylko w termowizji...
Termowizja polega na wycięciu wszystkiego prócz wąskiego pasma podczerwieni właśnie... A dlaczego tak? Bo odpowiada on przedziałowi najczęściej spotykanych temperatur (skutek prawa Wiena).
A tutaj jeszcze dla średnio zorientowanych ekspertów o promieniowaniu ciała doskonale czarnego
Chyba nie w podczerwienie , tylko w termowizji...
Nie ma czegoś takiego jak fale termowizyjne.
Kamera termowizyjna do pomiaru używa podczerwieni i mierzy natężenie tych fal na matrycy.
Obrazowanie termowizyjne to tylko nazwa techniki, sposobu użycia fali podczerwonych wyemitowanych z danego obiektu na wskutek podwyższonej temperatury.
P.S.
Cytat ze strony termeo.pl:
Zasada działania kamery termowizyjnej opiera się na zjawisku niewidzialnego promieniowania podczerwonego. Każde ciało o temperaturze wyższej od zera bezwzględnego jest źródłem promieniowania podczerwonego, a jego intensywność zależy od temperatury i cech powierzchni ciała. Kamera rejestruje promieniowanie podczerwone wypromieniowane z badanego celu. Promieniowanie to przechodzi przez soczewkę i skupia się na detektorze, tak samo jak promieniowanie widzialne na kliszy zwykłego aparatu . Każda kamera ma matryce detektorów i współpracujący z nią układ przeszukiwania obrazu ( punkt po punkcie linia po linii). Detektor wytworzy na podstawie odczytu z matrycy detektorów pikseli ( przy rozdzielczości 240 X 320 jest ich 76 800) rodzaj sygnału elektrycznego, który będzie zmieniać się zależnie od intensywności padania na niego promieniowania podczerwonego. Sygnał ten jest przekształcany do postaci cyfrowej i takim widzimy go na wyświetlaczu kamery. Termowizja jest, więc rodzajem termometru działającego na odległość, który pozwala nam poprzez rejestracje różnic promieniowania podczerwonego badanego obiektu stworzyć jego obraz temperaturowy. Obraz taki nazywamy termogramem. Rozkład temperatury na badanych obiektach przedstawiany jest w postaci barwnych izoterm, gdzie jeden kolor odpowiada punkom o tej samej temperaturze.
Ma źle zbieżność bo bardziej ściera prawą oponę
To nie zbieżność bo zbieżność ( tutaj mały schemat:
z góry wygląda tak / \ ,
lub tak | | albo,
tak \ /,
A to co widzisz na obrazie z kamery termowizyjnej; to jest pochylenie kół w negatywie, która cechuje samochody wyścigowe, sportowe celem uzyskania lepszej przyczepności mechanicznej
a przeciążeń nie bierzesz pod uwagę?
...
co mają przeciążenia do jazdy wprost ?
od razu widać że grzeje się bardziej prawe koło
screen zrobiony pod koniec prostej
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów