Coś dla Sadoli lubiących silniki,ładnie pokazana praca silnika zasilanego różnymi rodzajami paliwa.
Enjoy
Enjoy
Nie w GMP a przed, a to się zwie kąt wyprzedzenia zapłonu, czyli wartość kąta obrotu wału korbowego, za nim tłok osiągnie najwyższy szczyt. Zapłon następuje przed osiągnięciem najwyższej pozycji tłoka, ponieważ zapłon całej mieszanki następuje z lekkim opóźnieniem i wtedy osiąga się najlepsze warunki pracy, czyli moc, odpowiednią niską temperaturę i zawartość noxów itp. Nieodpowiedni zapłon to spalanie stukowe, wtedy mamy dziurawe tłoki, wypalone zawory i tak dalej..
Hola hola My friend
Przedstawione rozwiązanie to zapłon w tzw. półsekwencji. Następuje on w momencie kiedy tłok jest w GMP, i jest on uwarunkowany konstrukcją całego układu zapłonowego
Zakładam, że tylko się pomyliłeś - wybaczam. Nie każdy musi znać się na samochodach - a dzisiejsze pokolenia brodaczy to już chyba nawet dopompować koła nie potrafią.
Pierwszy lepszy link dla Ciebie - masz ode mnie jedną lekcję za darmo
[link]
Zaś mój post napisałem po lekturze takiego opracowania:
[link]
Nawet nie masz pojęcia jaka jest różnorodność systemów wtryskowych.