📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:48
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Przed chwilą
🔥
Śmierć na tankowcu
- teraz popularne
Aż sie zalogowałem no kurwa niesamowite napęd na 4 koła i jedzie po śniegu no niespodziewane ja pierdole ... też mam awd i jebany przez orne pole w czasie deszczu daje rade jechać a to zwykła limuzyna z resztą co to robi na tym forum ????!?!?
Jackofspam napisał/a:
Aż sie zalogowałem no kurwa niesamowite napęd na 4 koła i jedzie po śniegu no niespodziewane ja pierdole ... też mam awd i jebany przez orne pole w czasie deszczu daje rade jechać a to zwykła limuzyna z resztą co to robi na tym forum ????!?!?
A tY co tu robisz? Bo tylko pierdolisz jak widzę. Mentalność tzw. uchodźcy... wy wrzucajcie, ja będę krytykował, nawet jak nie mam racji.
krzyks napisał/a:
1. Wykopać na placu ze śniegu... owszem
2. Nie kurwa, renifery św. Mikołaja mu pomagają
Koła ciągnika buksują i całość stawia opór. Chuj wie, czy w tył by się zestaw nie stoczył.
Aha czyli auto koło 1 tony wciąga staczający się zestaw ~ kilkunasto tonowy (o ile pusty) po śniegu pod górkę yhym dzięki za prezentacje swoich umiejętności umysłowych
Machol napisał/a:
Jak elektryczny, to ma sporo momentu już od samego początku. Rozbieg kół ogranicza elektronika pewnie, bo teoretycznie można by kręcić obroty aż do spalenia wirnika
Im większy opór dasz silnikom elektrycznym, tym większy moment silnik wytworzy, maksimum momentu silnik wytwarza, jak go zatrzymasz na siłę