18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (4) Soft (1) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: 47 minut temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 16:51
Protest
M................s • 2014-11-26, 11:12
Samochód przebija przez tłum protestujących


a tutaj z innej kamery
Zgłoś
Avatar
TRQPL 2014-11-26, 11:15 56
Wielkie mi mecyje.

Na drodze się nie leży.
Zgłoś
Avatar
MPPLG 2014-11-26, 11:15 20
Jakie pierdolone małpy, ludzkie spierdoliny... A tak w ogóle co to za protest? W tle słyszalem czarnucha dracego ryja ,,bater flaj bater flaj"
Zgłoś
Avatar
omgłomatkobosko 2014-11-26, 11:20 1
To był fakt. Gościu zanim wskoczył na maskę to sobie położył szmate żeby nie poruszać auta
Zgłoś
Avatar
nowynick 2014-11-26, 11:37 108
sercem jestem za kierowcą, rozumiem, że czasem protestować trzeba, ale usrywanie życia niewinnym niczego kierowcom to w chuj przegięcie...

parę lat temu był w Warszawie protest taksówkarzy, którzy masowo zjechali się blokować Warszawskie ulice. Moja znajoma jechała wtedy do mocno chorego dziecka prawie dwie godziny, od tamtej pory umówiliśmy się ze znajomymi, że nie ustąpimy nigdy pierwszeństwa żadnemu kierowcy taksówki. Jest nas całkiem sporo, tak więc jeśli taryfiarzu nie możesz włączyć się do ruchu w chuj czasu, wiedz, że to kara, za tamto zapchanie miasta
Zgłoś
Avatar
J................c 2014-11-26, 11:48 34
Protestujący na powyższych "widełach" to zwykli egoiści. Nie patrzą, że ludziom się śpieszy do pracy, szpitali / gdziekolwiek. Nie rozumieją, że kierowcy muszą żyć w tej samej szarej rzeczywistości i zmagać się z podobnymi problemami. Uważają się za święte krowy i bardzo dobrze, że jedna z nich wylądowała pod kołami.