📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
7 minut temu
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
boo napisał/a:
Tyle czasu mial to wolal stac jak debil i czekac az go jebnie
Baba, ewentualnie jakiś pizdeusz niepotrafiący podjąć decyzji.
StalowyNożyk napisał/a:
Baba, ewentualnie jakiś pizdeusz niepotrafiący podjąć decyzji.
100% baba
boo napisał/a:
Tyle czasu mial to wolal stac jak debil i czekac az go jebnie
No tak, bo w internecie wszystko jest proste
__Tux__ napisał/a:
No tak, bo w internecie wszystko jest proste
No bez przesady. Jak dla Ciebie, to działo się za szybko na reakcję, to nie prowadź samochodu. Dla dobra twojego i nnych.
Raczej na bank typ zasłabł i tak jechała ciężarówka przed siebie.
Kamil3l napisał/a:
No bez przesady. Jak dla Ciebie, to działo się za szybko na reakcję, to nie prowadź samochodu. Dla dobra twojego i nnych.
Spanikowany kierowca mógł mieć problem z wrzuceniem wstecznego albo np. skrzynia biegów odmówiła posłuszeństwa.
chyba nawet zdążył wrzucić wsteczny ale silnik zgasł...
__Tux__ napisał/a:
Panika/brak umiejętności lub doświadczenia, tak jak mówił dirk. Co nie zmienia faktu, że na reakcję mial dużo czasu, ale to zjebał koncertowo.Spanikowany kierowca mógł mieć problem z wrzuceniem wstecznego albo np. skrzynia biegów odmówiła posłuszeństwa.
Z daleka za gładko przejechał, z bliska widać że ledwo zdążył się namyślić na skręt przed barierami.
do jakiej siły te barierki chronią?każdy myśli że są i jest bezpiecznie 100%-to tylko kawałek metalu byś w teorii odbijał się jak w pinbalu na jezdni i wytracił pęd.czasem w rzeczywistości jest inaczej----->na hardzie jest post o tym.
bungman napisał/a:
do jakiej siły te barierki chronią?każdy myśli że są i jest bezpiecznie 100%-to tylko kawałek metalu byś w teorii odbijał się jak w pinbalu na jezdni i wytracił pęd.czasem w rzeczywistości jest inaczej----->na hardzie jest post o tym.
mały – T1, T2, T3 (przeznaczony tylko do tymczasowych barier ochronnych)
normalny – N1, N2
podwyższony – H1, H2, H3
bardzo wysoki – H4a, H4b.
W projektach drogowych często można zauważyć tendencję do zaniżania tegoparametru, co tłumaczy się jedynie kwestiami ekonomicznymi.Z drugiej strony chronienie np. chodnika dla pieszych przed wtargnięciem pojazdów na drogach z dużymnatężeniem ruchu barierą o poziomie powstrzymywania N2 jest niewłaściwe. Bariera ta jest bowiem wstanie powstrzymać jedynie samochód o masie 1,5 t, co dopuszcza możliwość pokonania jej przez każdywiększy pojazd ze wszystkimi tego skutkami.
Często próbuje się uzależniać poziom powstrzymywania zastosowanych w danym miejscu barier ochronnych, używając parametru prędkości obliczeniowej. Naprzykład na drogowych obiektach inżynierskich taką graniczną wielkością, po przekroczeniu którejpodwyższa się poziom powstrzymywania, jest 100 km/h. Jednocześnie zapomina się o tym, że prędkośćsamochodu testowego przy testach na poziomy H1 i H2 norma PN-EN 1317 wyznacza na 70 km/h, a test napoziom H4 (miejsca, które winny być wyjątkowo chronione) przeprowadzany jest dla samochoduciężarowego (masa 38 t) przy prędkości 65 km/h.Warto wspomnieć, iż na polskich i niemieckich autostradach obowiązkowo stosowane są bariery o poziomiepowstrzymywania H1 i H2, natomiast Szwecja dopuszcza bariery o poziomie N2.
Formatowanie zjebane, bo wklejałem z PDFa, ale połapiesz się. Więcej info możesz szukać po frazie "PN-EN 1317"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów