Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lol, o huj tu chodzi? Ja czegos nie widze? Przeciez jemu tam nic nie jest..?
Prunt - nie widać, a jest
Ale tam musi być niskie napięcie, że go nie usmażyło.
Jednym ze standardów jest 750V
Typ zamyka obieg i go napierdala prądem .... Aż kurwa widać że iskrzy tam pod torami ...
Widać jak wstaje i dotyka zać szyny znów zamykając obieg...
Lol, o huj tu chodzi? Ja czegos nie widze? Przeciez jemu tam nic nie jest..?
Trzecia szyna. Mówi to coś panu?
Nie, w NYC jest 625 V
Jak robiliśmy autonomiczne wagony metra dla Dubaju to były na 750V DC. Ale to faktycznie raczej Stany i ich nietpowe wszystko, włącznie z wartościami napięcia
Nie przy tym napięciu po 2 to dc
Myśle, że napięcie dałoby radę, czarne dobrze przewodzi.
A że DC to nie trzepałoby go tylko równomiernie przysmażało
Jak robiliśmy autonomiczne wagony metra dla Dubaju to były na 750V DC. Ale to faktycznie raczej Stany i ich nietpowe wszystko, włącznie z wartościami napięcia
Myśle, że napięcie dałoby radę, czarne dobrze przewodzi.
A że DC to nie trzepałoby go tylko równomiernie przysmażało
Tak jest kontrolne 60-90V i jak wagon jedzie to pierwszymi kołami załącza styczniki od HV w skrzynce. Dlatego jak tam jedzie metro to stąd te kliknięcia na peronie
A że DC to nie trzepałoby go tylko równomiernie przysmażało
Ech, kurwa pierdolenie. Prąd nigdy nie "trzepie", ludzie naoglądali się gównianych filmów i myślą, że rażony prądem telepie się jak epileptyk. AC, czy DC - to bez znaczenia. Rażony człowiek po prostu sztywnieje.
Tak jest kontrolne 60-90V i jak wagon jedzie to pierwszymi kołami załącza styczniki od HV w skrzynce. Dlatego jak tam jedzie metro to stąd te kliknięcia na peronie
Jakby było 60-90V to nie byłoby błysków spod szyny. Tam jest pełne napięcie, a wszystko zależy od kontaktu z ziemią. W pewnym momencie chłop dotkął szyny jezdnej, a że ta jest uziemiona przez ciało popłynął większy prąd. Od tego napięły się mięśnie i stracił kontakt z szyną. Zwiotczały - znów jej dotknął, znów go jebło i się napięły. I tak w kółko. Stąd te rytmiczne konwulsje.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów