Strzelanie z kalibru 50 na 1000 jardów może skończyć się rykoszetem lecącym w głowę. Na szczęście nauszniki stanęły na drodze rykoszetu, który nieomal zabił strzelającego.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 13:51
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:23
Gdyby pocisk trafił w głowę to byłaby to najgłupsza śmierć jaką widziałem
Niedzwiedz23 napisał/a:
Gdyby pocisk trafił w głowę to byłaby to najgłupsza śmierć jaką widziałem
raczej najbardziej pechowa, idiotów, którzy zdecydowanie bardziej zasłużyli na nagrodę Darwina jest bardzo dużo...
Co tam się właściwie wydarzyło?
kaliber 50? Nie znam się, ale to wygląda na 12,7 mm...
Kalibry powyżej 20 to już miano "duży" i nie montuje się na pojazdach bo by tego nie szło utrzymać w dłoniach ?
Ktoś coś wie więcej ?
Kalibry powyżej 20 to już miano "duży" i nie montuje się na pojazdach bo by tego nie szło utrzymać w dłoniach ?
Ktoś coś wie więcej ?
@josscelin
.50 -> 0,5 cala. Słaby troll.
.50 -> 0,5 cala. Słaby troll.
@josscelin
Prawdopodobnie chodziło o cal .50 BMG, który to nabój własnie ma kaliber 12,7 × 99 mm NATO.
Jakbyś oglądał Pulp Ficiton, to byś wiedział, że w USA i Europie są różne systemy miarowe. My mamy system metryczny
Edit: dwóch wyżej mnie wyręczyło.
Prawdopodobnie chodziło o cal .50 BMG, który to nabój własnie ma kaliber 12,7 × 99 mm NATO.
Jakbyś oglądał Pulp Ficiton, to byś wiedział, że w USA i Europie są różne systemy miarowe. My mamy system metryczny
Edit: dwóch wyżej mnie wyręczyło.
Się oduczą strzelać do żelastwa, bo na dźwięk łatwiej sprawdzić czy trafiony.
Ktoś coś wie więcej ?