Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
sadistic.pl/galeria/20947/ostatnie-ujecie
Oczywiście, aby wjebali się w siebie nawzajem(albo drzewo) a nie w kogoś postronnego.
hej znawcy ten lancer dostał po garach już w życiu bo dymi jak stara kotłownia
powinieneś jakieś kursy prowadzić dla mechaników
Po 1 Silnik w Golfie IV to już nie jest VR6, jest to V6 z tą różnicą że nie jest to klasyczna V'ałka bo wszystkie cylindry znajdują się w jednym bloku a odchylenie (15 stopni) ich względem pionu nie jest tak duże jak w klasycznych V'ałkach. W Golfie IV silnik 2.8 ma seryjnie 204KM przy czym w Golfie III 2.8 VR6 (oznaczenie AAA) ma 174, ktoś pewnie zaraz powie że 2.9 miało 194, tak miało ale 2.9 to już nie jest VR6 tylko ABV, konstrukcyjnie jest to dalej ta sama V'ałka z tą różnicą że silnik ma już nieco inną charakterystykę i krzywą mocy więc nie jest zwykła "vałerą"
Po 2. Golf na filmiku to nie jest 2.8 tylko R32 o pojemności 3.2 L, jest to rozwiercona 2.8ka a jej moc została zwiększona do 240 i 250 km.
Po 3. Nie wypowiadajcie się jak nie macie pewnej wiedzy, to że wam się coś wydaje to nie znaczy że macie o tym głośno mówić bo robicie nie tyle siarę sobie ale temu portalowi jakoby zrzeszał idiotów całego internetu, kretyni...
Debilom którzy ścigają się na drogach życzę czegoś takiego
sadistic.pl/galeria/20947/ostatnie-ujecie
Oczywiście, aby wjebali się w siebie nawzajem(albo drzewo) a nie w kogoś postronnego.
a ja Tobie debilu życzę żeby podczas tego co Ty życzysz ten kierowca wypierdolił w Ciebie ;]
Chyba zazdrościsz im pasji i tego że ją realizują, jaka by nie była, pewnie zaraz powiesz że stwarzają niebezpieczeństwo, takie samo niebezpieczeństwo jak Twój stary gdy jedzie do lidla na zakupy...
Kurwa mać, co jest z wami zawistne kurwy ?! Czemu was to tak boli że ktoś sobie pozapierdala, robi wam krzywde tym? Czy po prostu ściska was w chuju że wy możecie jedynie wsiąść na górala i pozapierdalać po ogrodzie? Co to za popierdolony kraj, przez takich jak Ty tępa parówo jesteśmy postrzegani jako zawistni chujograjcy.
Aaa i gówno mnie interesuje co masz do powiedzenia i jak "trafna" będzie Twoja riposta, mogę sobie nią podetrzeć dupę jedynie a Ty dalej pozostaniesz zawistnym gnojem. Kotwica Ci w plecy bydlaku !
Teraz tylko czekać na specjalistów w zakresie mechaniki Need For Speed'a co to wiedzą wszystko najlepiej o mechanice pojazdowej Szkoda że ich wiedza opiera się w większości na arcadówkach
Co do filmiku, zajebiste sprzęty mają chłopaki, fajnie że u nas też robią takie potworki
Szkoda tylko że takimi potworkami nie ma gdzie w Polsce pojeździć :/
@ siara ja tu się nie chcę sprzeczać, zwłaszcza, że nie jest to forum motoryzacyjne, ale czy właśnie to że te silniki mają tak mały kąt to "nie czyni" ich vr-ami? poszperaj trochę. Pozdrawiam
VR- to oznaczenie Volkswagenowskie, można przyjąć że każdy z nich (2.8 2.9 3.2 3.6 a nawe 2.3) jest VR'ą bo układ cylindrów jest V ale są w jednym bloku. Nie muszę nic szperać bo tych silników rozebrałem i złożyłem już kilka Więc znam te gnidy na tyle dobrze że mogę z czystym sumieniem o nich pogadać nie wklejając głupot jak większość wypowiadających się
Owszem nie jest to forum motoryzacyjne ale jak ktoś już się wypowiada to niech to chociaż ma sens i racje. Pozdrawiam
małe sprostowanko, cylindry w jednym bloku są i w vałce i vr, chyba chodziło tobie o jedną głowicę w przypadku vr, swoją drogą słyszałem tylko co prawda że silniki vr są dosyć awaryjne...
@up
małe sprostowanko, cylindry w jednym bloku są i w vałce i vr, chyba chodziło tobie o jedną głowicę w przypadku vr, swoją drogą słyszałem tylko co prawda że silniki vr są dosyć awaryjne...
Właśnie o takich ludziach jak Ty pisałem trochę większy komentarz...
Wiesz co to głowica? Wiesz co to blok silnika?
Owszem głowica jest jedna, ale ustawienie cylindrów jest zupełnie inne niż w typowej rzędówce w której każdy cylinder jest ustawiony pod takim samym kątem. I Twoje domysły że niby chodziło mi o pojedynczą głowicę są przynajmniej głupie. Przeczytaj moje poprzednie komentarze okej? Może coś zrozumiesz, bo napisałeś że cylindry są w jednym bloku w "vałce" i VR, ale jakbyś był ciut inteligentniejszy albo czytał ze zrozumieniem zauważyłbyś że napisałem że to ta sama konstrukcja, przy czym nie można uznawać VR za pełnoprawną V'ałke bo jej kąt odchylenia cylindrów jest zbyt mały żeby nazwać go 100% V'ałką, to tak jakby 13latka nazwać facetem bo ma pisiora...
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów