18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia Soft (1) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:51
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 14:20
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 23:12
Avatar
wojtas79 2016-06-06, 22:14
No tam to trzeba szybko jeździć po miejscowi zaraz ukradną. Brawo BMW za szybki motor!
Zgłoś
Avatar
Sinus 2016-06-06, 22:27 13
Pomysł skopiowany ze starych reklam kawasaki. Niegimbusiarska część sadola wie o czym mówię.
Zgłoś
Avatar
garota 2016-06-07, 7:43
Guerilla marketing...czyli ściemniona reklama.
Zgłoś
Avatar
Destroyer 2016-06-07, 9:19
I takie reklamy to ja rozumiem a nie jakieś biegające lewe koty w różowych strojach.
Zgłoś
Avatar
wiktorwess 2016-06-07, 11:01 1
Kurwa, jak ja bym chciał motocykl
Zgłoś
Avatar
cichy1124 2016-06-07, 11:31 2
S1000rr, R1 i inne nowe supersporty są bardzo zaawansowanymi motocyklami, mocnym i dzięki wszelkim kontrolom trakcji itd pozwalają nawet amatorowi na nich jeździć. (pomijam fakt dzwona na pierwszym zakręcie )
Jednak ta cecha to zarówno plus, jak i minus bo te wszystkie wspomagacze może nawet czasem niezauważalne ograniczają wolność. Wiadomo dla jednych plus, dla innych minus...

Przykładowo inne podejście do tego ma Kawasaki z Chorzowa w nowych spotach Z1000:
"Nie ma tutaj kontroli trakcji, nic Ci nie cenzuruje frajdy z jazdy. Nie czuwa nad Tobą elektroniczna niania. Ostro ruszysz spod świateł? Motocykl poleci na gumę do trzeciego biegu. Za bardzo otworzysz gaz na wyjściu z zakrętu? Motocykl poleci dymiącym driftem. W Z1000 nie ma miejsca na ściemę. Power Naked przez duże... Zet"

Nie, nie jeżdże na Z1000, i nie pracuję w Kawasaki Mają genialne podejście do reklamy.

Teraz czekam na falę hejtu. Dziękuję
Zgłoś
Avatar
B................k 2016-06-07, 11:54 1
0:46 koles rozpierdala system
Zgłoś
Avatar
~Velture 2016-06-07, 13:34 1
I my mamy patrzeć w lusterka, tak?
Zgłoś
Avatar
Codzik1234 2016-06-07, 14:02 2
cichy1124,
Masz rację nowoczesne superbike mają dużo elektroniki, niekiedy żywcem wyjętej z MotoGP czy WSBK. Najnowsze supersporty i superbike od kawasaki są cholernie mocne, a elektronike w tych motocyklach można wyłączyć guzikiem który jest w kokpicie. Co do abs, kontroli trakcji etc. Według mnie te technologie są bardzo przydatne i wcale nie zmieniają poczucia wolności. Wyobraź sobie banan na ryju gdy pokonujesz zakręt powerslidem z duża większą kontrolną sytuacji, aniżeli było to przedtem.
Ogólnie polecanie najnowszych supersportów czy superbików na pierwsze Moto nadal jest tak samo niebezpiecznie i bez sensu jak to było przedtem.
Zgłoś
Avatar
Wiochmen 2016-06-07, 16:48
Cytat:

S1000rr, R1 i inne nowe supersporty są bardzo zaawansowanymi motocyklami, mocnym i dzięki wszelkim kontrolom trakcji itd pozwalają nawet amatorowi na nich jeździć. (pomijam fakt dzwona na pierwszym zakręcie )
Jednak ta cecha to zarówno plus, jak i minus bo te wszystkie wspomagacze może nawet czasem niezauważalne ograniczają wolność. Wiadomo dla jednych plus, dla innych minus...

Przykładowo inne podejście do tego ma Kawasaki z Chorzowa w nowych spotach Z1000:
"Nie ma tutaj kontroli trakcji, nic Ci nie cenzuruje frajdy z jazdy. Nie czuwa nad Tobą elektroniczna niania. Ostro ruszysz spod świateł? Motocykl poleci na gumę do trzeciego biegu. Za bardzo otworzysz gaz na wyjściu z zakrętu? Motocykl poleci dymiącym driftem. W Z1000 nie ma miejsca na ściemę. Power Naked przez duże... Zet"

Nie, nie jeżdże na Z1000, i nie pracuję w Kawasaki Mają genialne podejście do reklamy.

Teraz czekam na falę hejtu. Dziękuję



w kazdym z nich tą elektoronike mozesz sobie wylączyc, BMW s1000r prowadzi sie latwiej niz rower a zmien na tryb dynamic to bedziesz mial to wszystko co opisales

Wiec osobiscie dla mnie zajebista sprawa
Zgłoś
Avatar
sprytny.k 2016-06-07, 21:56 4
@up
200 konny motocykl prowadzi się jak rower. weźcie wy się wszyscy pierdolnijcie w te puste łby. kontrola trakcji odpowiada tylko ze pilnowanie uślizgu tylnego koła. w tych motocyklach nie ma systemu stabilizacji pojazdu, nikt za Ciebie nie zamknie ciasnego zakrętu. i potem się biorą kozaki mistrze prostej. bo launch control bo anti wheelie bo traction control i jeszcze abs. a jak się autostrada skończy i trzeba na zjeździe się złożyć to tylko spłuczka by się w motocyklu jeszcze przydała żeby kupy się od razu pozbyć.

ale spokojnie - gdyby nie tacy ludzie nie było by harda i nie byłoby z kogo się pośmiać jak kaleczy sprzęt "który sam jedzie"

i sadistic.pl - jak się motocyklista rozdupi gdzieś na drzewie to: "dobrze mu tak, po co tyle zapierdala, co za idiota, szkoda że przeżył, motocykliści to debile itp itd."

Poleciała reklama bmw i nagle pada hasło : Kurwa, jak ja bym chciał motocykl ( i już 1 piwko do komentarza )
A sam temat poszedł na główną szybciej niż autostop na kołymę.
Zgłoś
Avatar
discopartizani 2016-06-07, 22:30 1
@Wiochmen

Akurat posiadam model BMW S1000rr identyczny jak na reklamie i nie ma trybu dynamic. Posiada jedynie Rain, Sport i Race. Przy Rain i Sport działa sporo elektroniki wspomagającej, przy Race sporo wspomagaczy się wyłącza.

Ja zaczynałem przygodę z motocyklami od R1, a moim kolejnym motocyklem był S1000RR, którym jeżdżę do dzisiaj i jakoś żyję. Wszystko zależy jaki szacunek masz do maszyny, którą prowadzisz i czy nie jesteś typowym lasnerkiem, który jedynie potrafi odkręcić na prostej. Ważne jest, aby wyciągać naukę z każdej swojej jazdy i ciągle się doskonalić. Debil zajebie się nawet na 125CC.
Zgłoś
Avatar
meriadoc 2016-06-07, 23:07
To są niemcy ? Na filmie same małpy widzę...
Zgłoś
Avatar
Krak 2016-06-08, 8:45
discopartizani napisał/a:


Ja zaczynałem przygodę z motocyklami od R1,



Od R1 powiadasz...
Czyli nie zaczynałeś żadnej przygody tylko jak wsiowy chłopiec po żniwach kupiłeś sobie coś bo było ....no właśnie, ciekawi mnie co kierowało zakupem.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie