Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
@ S4jm0n
Trzeba było od razu powiedzieć, że chcesz sie pochwalić historyjką. Gratuluję ci, to dobrze, że się udało. Nie mniej, typ tu odjebał niesamowitą robotę.
Nie, nie chciałem, padło pytanie - dałem odpowiedź.
Ja wciąż jestem zdania, że więcej tutaj było szczęścia niż umiejętności kierowcy.
Umiejętności macie tutaj (tak, oczywiście, że kontrola trakcji na pewno pomogła, ale kierownica sama się nie kręciła tak jak trzeba):
Kontrola trakcji jest ASR możeby byc DTC(BMW) zależy która firma jak to nazywa. Różnica polega na tym że ASR nie pozwala na zerwanie przyczepnosci w trakcie ruszania/przyspieszania a ESP nie pozwala na wpadnięcie w poślizg przyhamowując odpowiednie koło.
S4jmon w filmiku który przedstawiłeś to audi nie posiada systemu stabilizacji toru jazdy bo o ten system Ci chodziło ESP.
Kontrola trakcji jest ASR możeby byc DTC(BMW) zależy która firma jak to nazywa. Różnica polega na tym że ASR nie pozwala na zerwanie przyczepnosci w trakcie ruszania/przyspieszania a ESP nie pozwala na wpadnięcie w poślizg przyhamowując odpowiednie koło.
Masz rację, mój błąd
Co do filmiku, faktycznie z ESP wyglądałoby nieco inaczej ratowanie się z takiego poślizgu. Takie kontry więcej by zaszkodziły aniżeli pomogły.
takie wybiegajace zza samochodu kurwy trzeba rozjezdzac, nawet jak biegna po pasach
Dobra jak bedziesz miał dzieci napewno je rozjadę
Nie, nie chciałem, padło pytanie - dałem odpowiedź.
Ja wciąż jestem zdania, że więcej tutaj było szczęścia niż umiejętności kierowcy.
Umiejętności macie tutaj (tak, oczywiście, że kontrola trakcji na pewno pomogła, ale kierownica sama się nie kręciła tak jak trzeba):
1. Umiejętności na głównym filmiku w temacie (tym z Ładą czy czymś podobnym), można rozpoznać po puszczeniu hamulca w odpowiednim momencie. To, że auto odskoczyło zbyt mocno, niestety jest też związane z kiepskim zawieszeniem, tragicznym wyważeniem i na pewno "świetnym" układem kierowniczym, lepsze zawieszenie wybaczyłoby zbyt głęboką kontrę.
2. Filmik podany przez "mądralę" komentowany wielokrotnie... Umiejętności kierowcy oceniam na bardzo podstawowe - spóźnione kontry i odbicia nie zaoowocowały dachowaniem lub barierką tylko i wyłącznie przez włączony system stabilizacji. Generalnie z uślizgu można było wyść szybciej, ale w takich ekstremalnych przypadkach teorię trudno zaaplikować perfekcyjnie w życie.
Reasumując, w pierwszym filmiku kierowca popisał się większymi umiejętnościami opanowywując miękkie, bujające zawieszenie bez nawet abs'u, gdy w drugim widać ewidentnie bardzo istotne opóźnienia w reakcjach, na szczęście pełna elektronika wszystko wybaczyła.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów