Polecam szczególnie 2:40, ale cały filmik kozak. Nie wyobrażam sobie jechać takiej trasy, przy takiej prędkości i na dodatek przy zwykłych światłach mijania :OO
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
31 minut temu
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Tylko, ze potem ta 'elektrownia' poszla sie jebac. Ogladnij przynajmniej pierwsze 3 min, a potem poprawiaj ludzi.
Oglądałem to całe już kilka dni temu. Nie cała poszła się jebać tylko jedno światło z czterech.
Kolesia naprawdę podziwiam i szanuję, ale on jest ostro szajbnięty. Pilot pewnie przez nogawkę wytrzepywał nie raz.
A ja nie rozumiem jednego bo te szperacze rozjebały mu się po drodze było widać jak zgasły i leci na zwykłych mijania , ale przez momenty załącza drogowe i gasi , czemu cały czas nie może grzać na drogowych ??
bo była mgła? a elektrownia, tak jak drogowe światła w czasie mgły tworzą przed samochodem białą ścianę
bravoteampolska napisał/a:
A ja nie rozumiem jednego bo te szperacze rozjebały mu się po drodze było widać jak zgasły i leci na zwykłych mijania , ale przez momenty załącza drogowe i gasi , czemu cały czas nie może grzać na drogowych ??
Jak dla mnie nie chciał z nimi jechać bo jedno wpadało mu na maskę. Ciemno było oko się przystosowało ,więc nawet takie , krótkie mignięcie latającego światełko potrafi porządnie oślepić.
Dla Roberta krata piwa. Gość ma mega talent. Szkoda, że tak się rozjebał, ale jak komuś płynie w żyłach benzyna zamiast krwi i jest uzależniony od adrenaliny, to jak takiemu zabronić wsiadać za kółko poza sezonem F1. Kurwa, gdyby nie tamten wypadek, dzisiaj zapewne byłby w czołówce najszybszych kierowców na świecie.
Powodzenia Robercik
Powodzenia Robercik
mata i poczytajta...
motorsportmaxxx.pl/index.php/poradniki/1381-porady-rajdowca-porbski-z-...
i bez kłótni już !
motorsportmaxxx.pl/index.php/poradniki/1381-porady-rajdowca-porbski-z-...
i bez kłótni już !
wachowiak napisał/a:
lewy prawy to wiadomo.. zakręt
ostry łagodny to typ zakrętu
cyfra od 1 do 6 to bieg, na którym ma przejechać zakręt
160 to prędkość
hopa - skocznia
"nie ciąć" to nie ścinać zakrętu.
Żadna filozofia
Jak kurwa 160 to prędkość, to gratuluję inteligencji. Na zakręcie mówił "200" a potem był zakręt. Wyobraź sobie, że ta fura leci 200km/h przez las.
W łeb się jebnij!
W łeb się jebnij!
KUB jeździ z notatkami przygotowanymi podobnie jak np. Loeb. Czyli numery nie oznaczają biegów, tylko kąt zakrętu (były zdjęcia jak ma obklejona kierownice na testach, zaleznie jak mocno musi skrecic kierownice taki jest kat zakretu). Z tego co słyszałem to używa numerów od 2 do 7, do tego każdy numer może dostać dodatek taki jak slow, media, fast. 80, 160, 20 to odleglosc do nastepnego zakretu.
Przy bardzo szybkich sekcjach gdzie trzeba byc precyzyjnie ustawionym do wejscia w zakret, pilot dyktuje jakieś 1.5 albo nawet 2 zakręty do przodu. Jak jest wiecej czasu to na wyjsciu z zakretu. W trudnym miejscach, np. w miescie czy na slabo widocznych zakrętach podaje sie dodatkowo miejsce wejscia w zakręt, np. za lampą, za kamieniem, itd
Inne komendy takie jak zostań, zahacz, syf, "lodzik" , z drogi, w góre itd sa wystarczająco opisowe by każdy je zrozumiał.
Przy bardzo szybkich sekcjach gdzie trzeba byc precyzyjnie ustawionym do wejscia w zakret, pilot dyktuje jakieś 1.5 albo nawet 2 zakręty do przodu. Jak jest wiecej czasu to na wyjsciu z zakretu. W trudnym miejscach, np. w miescie czy na slabo widocznych zakrętach podaje sie dodatkowo miejsce wejscia w zakręt, np. za lampą, za kamieniem, itd
Inne komendy takie jak zostań, zahacz, syf, "lodzik" , z drogi, w góre itd sa wystarczająco opisowe by każdy je zrozumiał.
Kurwa ma gosciu jaja chuj wam w dupę malkontenci jebani. Piwko
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów