📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
ja pierdole , co trzeba mieć w głowie żeby zostawić samochód na przejeździe kolejowym ...
Szkody ogromne , samochód doszczętnie zniszczony, zarzuty spowodowania katastrofy lądowej.
A w tej sytuacji wystarczyłoby po prostu staranować szlaban. Po za tym nie było to standartowa sytuacja i kosztami zapewne daloby radę obciążyć koleje ...
Szkody ogromne , samochód doszczętnie zniszczony, zarzuty spowodowania katastrofy lądowej.
A w tej sytuacji wystarczyłoby po prostu staranować szlaban. Po za tym nie było to standartowa sytuacja i kosztami zapewne daloby radę obciążyć koleje ...
flaszka napisał/a:
. Po za tym nie było to standartowa sytuacja i kosztami zapewne daloby radę obciążyć koleje ...
Idzie od razu na szkodę całkowitą z winy kolei.
Tak to już jest, gdy twoje korzenie sięgają niewolnika na plantacji bawełny.
Dobrze, że białemu maszyniście nic się nie stało
flaszka napisał/a:
ja pierdole , co trzeba mieć w głowie żeby zostawić samochód na przejeździe kolejowym ...
Szkody ogromne , samochód doszczętnie zniszczony, zarzuty spowodowania katastrofy lądowej.
A w tej sytuacji wystarczyłoby po prostu staranować szlaban. Po za tym nie było to standartowa sytuacja i kosztami zapewne daloby radę obciążyć koleje ...
Ludzie sa tak wytresowani że jak widza szlaban to nagle im mózg odejmuje. No bo jak ktos opuscił szlaban to nie mozna przejechać.
Z tym elementem zachowania czesto spotykamy sie w zyciu codziennym. jakis urzednik wymysli debilny przepis, ale trzeba go przestrzegac mimo że wywołuje jeszcze wieksze szkody. Np rozdawnictwo 500+, czy propagowanie homosexualizmu.
W Polsce nie można wjechać na przejazd kiedy podnoszone są lub opuszczanie zapory, migają światła ostrzegawcze, jest brak mozliwości zjechania i tak dalej..
Maja za swoje.... jeszcze szlaban dobrze sie nie otworzył a ci juz jadą.....
Fascynująca jak przy wyborze:
- zderzyć się z pędzącymi 1000 tonami żelaza
- zderzyć się z nieruchomą deską
...prawie nikt nie wybiera deski.
PS> Grzegorz Braun, RN i Korwin powinni nazwać tę swoją koalicje: Szlaban.
I mieć hasło: "Szlaban, wybierz kurwa szlaban, pierdolony idioto"
- zderzyć się z pędzącymi 1000 tonami żelaza
- zderzyć się z nieruchomą deską
...prawie nikt nie wybiera deski.
PS> Grzegorz Braun, RN i Korwin powinni nazwać tę swoją koalicje: Szlaban.
I mieć hasło: "Szlaban, wybierz kurwa szlaban, pierdolony idioto"
flaszka napisał/a:
A w tej sytuacji wystarczyłoby po prostu staranować szlaban. .
Taranować - bardzo groźnie to brzmi a chodzi przecież o drewnianą deseczkę...
Magia, panie, magia biało-czerwonej listewki
W Polsce czy w Europie też się to często zdarza. Ludziom się wtedy wyłączają mózgi. Powinni na kursach prawa jazdy czy nawet egzaminach wałkować obowiązkowo takie zagadnienia na temat bycia zamkniętym na przejeździe.
Drągi rogatkowe przynajmniej te nowsze są przystosowane do wyłamywania. Tych starych drewnianych już się praktycznie nie widuje. Nowsze wyskakują z mocowania w konkretnych miejscach. Czasem potrafią się same 'złamać' przy silnym wietrze. Przy okazji istnieje też takie coś jak kontrola wyłamania, także wtedy pociąg czy dyżurny ruchu kolejowego mają szansę wiedzieć że coś się dzieje na przejeździe i odpowiednio wcześniej zareagować.
Lepiej staranować rogatkę i zabulić te parę złotych jak stracić auto i też zabulić więcej.
Tutaj mamy naszego rodaka na Czechach.
Drągi rogatkowe przynajmniej te nowsze są przystosowane do wyłamywania. Tych starych drewnianych już się praktycznie nie widuje. Nowsze wyskakują z mocowania w konkretnych miejscach. Czasem potrafią się same 'złamać' przy silnym wietrze. Przy okazji istnieje też takie coś jak kontrola wyłamania, także wtedy pociąg czy dyżurny ruchu kolejowego mają szansę wiedzieć że coś się dzieje na przejeździe i odpowiednio wcześniej zareagować.
Lepiej staranować rogatkę i zabulić te parę złotych jak stracić auto i też zabulić więcej.
Tutaj mamy naszego rodaka na Czechach.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów