Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
A zresztą, jak popatrzycie sobie od czasu do czasu na jakąś wiekszą jednostkę pływającą, to z wydechu niemal zawsze leci woda. Właśnie z układu chłodzenia spalin.
Jest dokładnie tak, jak pisza kaiel i speedster. Przyjrzyjcie się uważnie tym niebieskim rurom - prowadzą od zbiornika (to ten niebieski, umocowany do niebieskich(!) rur) wprost do kolektorów wydechowych. Wewnątrz kolektorów są najprawdopodobniej rozpylacze. Dlatego też, ze względu na dość korozyjne właściwości spalin zmieszanych z wodą, kolektro jest zrobiony (najprawdopodobniej, bo oceniam tylko na oko) z nierdzewnej stali, zamiast standardowo stosowanego do tego celu szarego żeliwa.
A zresztą, jak popatrzycie sobie od czasu do czasu na jakąś wiekszą jednostkę pływającą, to z wydechu niemal zawsze leci woda. Właśnie z układu chłodzenia spalin.
Czy oby na pewno to TYLKO nierdzewna, z mojej wiedzy w dziedzinie chemii tutaj kwasówka by rade ledwo dala.
silnik do łodzi z mokrym wydechem , woda chłodzi wydech i zmniejsza hałas
halyard.eu.com/Knowledge/wet_dry_exhausts.html
Huja tam to Paliwo jest wMAteczce Rosji paliwo jest tansze niz woda wiec silnik nie musi spalac wszystkiego
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów