📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:48
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
6 minut temu
🔥
Śmierć na tankowcu
- teraz popularne
Szprychy są zaprojektowane do przenoszenia obciążeń wzdłużnych, a nie poprzecznych, dziękuję dobranoc
kolejny napisał/a:
Szprychy są zaprojektowane do przenoszenia obciążeń wzdłużnych, a nie poprzecznych, dziękuję dobranoc
To idź na skejtpark powiedz to przeciętnemu gościowi na bmx czy wyczynowym rowerze.
Zaplot na 3-4 krzyże usztywnia bardziej na boki niż góra/dół. Jednak jak masz kilkanaście luźnych, nie dociagnietych szprych i felgę z papieru to nie pomoże zaden zaplot. „Dziękuje dobranoc.”
Tu kilka rzeczy złożyło się na katastrofę:
- rozmiar kół- 29";
- typ roweru- przeznaczony do jeżdżenia po ulicy, a nie do triczków, rynien itp.
- waga jeźdźca- większość rowerów jest projektowana pod około 80 kg
Koła w tym szprycha ma na pewno standardowe- bez cieniowania z zaplotem na trzy krzyże. Wątpię, żeby to była wina sprzętu, choć pewnie mają najtańszy.
- rozmiar kół- 29";
- typ roweru- przeznaczony do jeżdżenia po ulicy, a nie do triczków, rynien itp.
- waga jeźdźca- większość rowerów jest projektowana pod około 80 kg
Koła w tym szprycha ma na pewno standardowe- bez cieniowania z zaplotem na trzy krzyże. Wątpię, żeby to była wina sprzętu, choć pewnie mają najtańszy.
bo kółko było zeł i kierowca był zły